Aktualności

16 maja 2024 r.
Baner Biuro Prasowe 1200x600px promocje Banku Pocztowego 16-05-2024
Wyjątkowa okazja: Bank Pocztowy wprowadza promocje dla nowych klientów. Do zdobycia nawet 565 zł

Bank Pocztowy ogłasza promocje dla nowych klientów, które zapewnią im szereg korzyści. Wprowadzone promocje umożliwiają nowym klientom otrzymanie aż 565 zł za równoczesne założenie konta osobistego z kartą debetową Mastercard oraz konta oszczędnościowego. Oferta potrwa do 15-tego sierpnia br.

Czytaj więcej
24 kwietnia 2024 r.
6
Bank Pocztowy gotowy na udostępnienie Klientom usługi e-Doręczeń

Bank Pocztowy przeprowadził testy nowej usługi e-Doręczeń świadczonych przez Pocztę Polską, które mają zastąpić tradycyjną papierową korespondencję wysyłaną do urzędów czy firm. Po wdrożeniu nowego rozwiązania, zamiast osobistych wizyt w urzędzie pocztowym, fizycznego odbierania i wysyłania listów poleconych oraz archiwizowania papierowej korespondencji, będzie można dokonać wysyłki pisma urzędowego w formie elektronicznej. Innowacja ta to efekt, wchodzącego w życie od października 2024 ułatwienia dla obywateli w postaci elektronicznego adresu do e-Doręczeń. Bank Pocztowy przeprowadził testy z wykorzystaniem udostępnionego przez Pocztę Polską interfejsu API.

Czytaj więcej
22 kwietnia 2024 r.
Baner Biuro Prasowe 1200x600px Portfele Cyfrowe 17-04-2024
Klienci Banku Pocztowego zyskali nową funkcjonalność w aplikacji mobilnej Pocztowy

Klienci Banku Pocztowego mogą już dodawać swoje karty płatnicze bezpośrednio do portfeli cyfrowych Google Pay i Apple Pay, korzystając wyłącznie z aplikacji mobilnej Banku. Tym samym Bank Pocztowy kontynuuje rozwój oferty cyfrowej, zapewniając klientom nowoczesne rozwiązania płatnicze, które sprawiają, że zarządzanie finansami staje się jeszcze łatwiejsze i bardziej wygodne. Uruchomienie nowej funkcji w aplikacji mobilnej umożliwi klientom Banku Pocztowego szybszy i wygodniejszy dostęp do swoich środków, zarówno podczas płacenia w sklepach stacjonarnych, jak i dokonywania zakupów online.

Czytaj więcej
09 kwietnia 2024 r.
Baner Biuro Prasowe 1200x600px Cybedojrzali-05-04-2024
„Cyberdojrzali - bądź mądrzejszy od oszusta”– 4 webinary oraz konferencja o tematyce cyberbezpieczeństwa to plan Banku Pocztowego na najbliższe miesiące

W kwietniu br. rozpoczną się kolejne wydarzenia w programie edukacyjno-społecznym Banku Pocztowego „Cyberdojrzali. Bądź mądrzejszy od oszusta”. Świadomość cyberzagrożeń oraz umiejętność skutecznego reagowania są kluczowe dla zachowania bezpieczeństwa w internecie. Dlatego Bank kontynuuje swoje działania z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz świadomego poruszania się w świecie finansów. Jak informuje Radosław Kazimierski, Dyrektor Departamentu Marketingu i PR Banku Pocztowego w najbliższym czasie, w ramach cyklu bezpłatnych spotkań przewidziano 4 webinary oraz konferencję o tematyce bezpieczeństwa w internecie. Partnerem programu jest Komenda Stołeczna Policji.

Czytaj więcej
28 marca 2024 r.
Zakończenie planu naprawy
Bank Pocztowy skutecznie przeprowadził i zamyka działanie naprawcze dotyczące adekwatności kapitałowej i awaryjny plan kapitałowy bez konieczności dokapitalizowania przez Akcjonariuszy

Zarząd Banku Pocztowego podjął decyzję o zakończeniu działań naprawczych dotyczących adekwatności kapitałowej. Wdrożone w latach 2022-2023 mechanizmy pozwoliły podnieść miary kapitałowe do bezpiecznych poziomów. Dzięki działaniom Banku podnoszącym jego rentowność, inicjatywom sprzedażowym, niskim kosztom ryzyka, akumulacji zysków oraz zmianie struktury i częściowemu odwróceniu negatywnych wycen papierów dłużnych w portfelu Banku - było to możliwe bez dokapitalizowania Banku Pocztowego przez jego Akcjonariuszy. Jednocześnie wprowadzone wcześniej mechanizmy ułatwiły wdrożenie nowej strategii na lata 2023-2026 zakładającej, że w każdym roku jej obowiązywania Bank Pocztowy osiągnie wysokie zyski netto – ponad 100 mln zł. Dzięki temu będzie dynamicznie zwiększać kapitały własne, doprowadzając do ich niemal czterokrotnego wzrostu w perspektywie strategii – ponad 1,2 mld zł na koniec 2026 r.

Czytaj więcej
19 marca 2024 r.
Waldemar Szczepański Bank Pocztowy
Komentarz ekspercki: Perspektywy i wyzwania związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i uczeniem maszynowym w bankowości

W dynamicznym środowisku bankowości, technologie oparte na sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowym stają się nieodłącznym elementem transformacji cyfrowej. Otwierają one nowe możliwości, ale również stawiają przed nami wyzwania, które wymagają uwagi i ostrożnego podejścia - zauważa Waldemar Szczepański, Z-ca Dyrektora Banku Pocztowego, odpowiadający za rozwój Banku w obszarze technologii chmurowych i sztucznej inteligencji.

Czytaj więcej
Zobacz więcej wpisów

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.