Aktualności

15 kwietnia 2025 r.
Baner Biuro Prasowe 1200x600px Cyberdojrzali powracaja 28-03-2025
Cztery bezpłatne webinary, konferencja o cyberbezpieczeństwie oraz zajęcia dla uczniów szkół – startuje III edycja programu edukacyjno-społecznego Banku Pocztowego „Cyberdojrzali. Bądź mądrzejszy od oszusta”

Bank Pocztowy rusza z kolejną edycją programu edukacyjno-społecznego „Cyberdojrzali. Bądź mądrzejszy od oszusta”, poświęconego budowaniu świadomości na temat cyberzagrożeń oraz rozwijaniu umiejętności bezpiecznego poruszania się w cyfrowym świecie. W ramach tegorocznych działań zaplanowano cztery bezpłatne webinary oraz konferencję poświęconą bezpieczeństwu w internecie. Nowością jest rozszerzenie programu o działania edukacyjne skierowane do uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych, szczególnie w miejscowościach poza dużymi ośrodkami miejskimi. Partnerem programu jest Komenda Stołeczna Policji.

Czytaj więcej
09 kwietnia 2025 r.
03BiuroPrasowe(04-2025)
Bank Pocztowy wspiera wiosenne wydatki Polaków – nowa kampania radiowa ruszyła

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię radiową skierowaną do osób przygotowujących się do większych wydatków w okresie wiosennym – od wypoczynku majówkowego, przez remonty, po zakupy związane z Wielkanocą i Komunią dziecka. Klienci są zachęcani do odwiedzenia strony internetowej oraz placówek Banku Pocztowego, aby sprawdzić, w jaki sposób bank może pomóc w realizacji ich potrzeb. Kampania potrwa do 4 maja br. i będzie emitowana w regionalnych i ogólnopolskich rozgłośniach radiowych m.in. w RMF FM, Radiu ZET, a także w Polskim Radiu, Antyradiu, Meloradiu, Radiu Złote Przeboje.

Czytaj więcej
03 kwietnia 2025 r.
01BiuroPrasowe(04-2025)
Ponad 700 mln zł w 2024 r. dostarczyli klientom Banku Pocztowego listonosze Poczty Polskiej, realizując usługę doręczenia gotówki do domu

Klienci Banku Pocztowego w 2024 roku, korzystając z usługi dostarczenia przez listonoszy Poczty Polskiej gotówki wypłaconej z konta, wypłacili z kont powyżej 700 mln zł. Ta unikalna na polskim rynku usługa cieszy się od lat zainteresowaniem klientów. Dostarczanie gotówki z konta do domu klienta Banku Pocztowego przez listonosza to wygodna alternatywa dla wypłaty środków w placówce lub bankomacie. To cenne udogodnienie szczególnie w mniejszych miejscowościach, gdzie dostęp do infrastruktury bankowej bywa ograniczony. Chętnie korzystają z niej seniorzy oraz osoby mające trudność z samodzielnym dotarciem do placówki bankowej lub bankomatu.

Czytaj więcej
06 marca 2025 r.
baner1()3-2025)(1200x600)
Co druga osoba w wieku 40+ miała styczność z przestępczością w sieci - wynika z drugiej fali badań zleconych przez Bank Pocztowy w ramach programu edukacyjno-społecznego „Cyberdojrzali. Bądź mądrzejszy od oszusta”

Coraz więcej szybkich zakupów realizowanych przez Polaków online, to także potencjalna okazja dla cyberprzestępców, bazujących często na ludzkim pośpiechu w procesie zakupowym. Jak pokazuje najnowsze badanie przeprowadzone na zlecenie Banku Pocztowego przez SW Research, liczba osób deklarujących kontakt z oszustem finansowym znacząco wzrosła w porównaniu z ubiegłym rokiem. Aż 53% respondentów przyznało, że miało do czynienia z próbą oszustwa. Co alarmujące –  liczba aktywnych osób w wieku 40+ , które miały styczność z przestępczością w sieci wzrosła do 57% z 44% w pierwszej fali badania.

Czytaj więcej
27 listopada 2024 r.
Baner Biuro Prasowe 1200x600px-Zarządzanie domowy budżetem 26-11-2024
Bank Pocztowy uczy, jak mądrze zarządzać domowym budżetem - bezpłatny webinar już w najbliższy czwartek

Bank Pocztowy zaprasza swoich Klientów na bezpłatny webinar pt. „Finanse pod kontrolą. Jak zarządzać budżetem domowym i nie popaść w pułapkę nadmiernego zadłużenia?”. Wydarzenie odbędzie się 28 listopada br. o godzinie 18:00 na kanale YouTube Banku. Podczas spotkania uczestnicy poznają praktyczne wskazówki dotyczące planowania budżetu domowego, zarządzania zobowiązaniami oraz unikania najczęstszych pułapek finansowych. Ekspertem prowadzącym webinar będzie Borys Sadowski, specjalista z zakresu psychologii pieniądza i zarządzania należnościami.

Czytaj więcej
19 listopada 2024 r.
Baner Biuro Prasowe 1200x600px-kampania radiowa 19-11-2024
„Plany nie lubią czekać na realizację” - Bank Pocztowy uruchamia kampanię radiową bazującą na finansowych potrzebach Polaków

Bank Pocztowy rozpoczął ogólnopolską kampanię radiową. Celem kampanii jest dotarcie z przekazem do szerokiego grona klientów z zaproszeniem do refleksji na temat ich potrzeb  – codziennych i od święta. W realizacji pomysłów może pomóc wizyta w placówce czy na www Banku Pocztowego i poznanie oferty Banku. Kampania potrwa do 20 grudnia br. i będzie emitowana w największych rozgłośniach radiowych m. in. RMF FM, Radiu ZET, Radiu Złote Przeboje oraz największych stacjach Polskiego Radia.

Czytaj więcej
Zobacz więcej wpisów

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.