Bank Pocztowy rusza z kolejną edycją programu edukacyjno-społecznego „Cyberdojrzali. Bądź mądrzejszy od oszusta”, poświęconego budowaniu świadomości na temat cyberzagrożeń oraz rozwijaniu umiejętności bezpiecznego poruszania się w cyfrowym świecie. W ramach tegorocznych działań zaplanowano cztery bezpłatne webinary oraz konferencję poświęconą bezpieczeństwu w internecie. Nowością jest rozszerzenie programu o działania edukacyjne skierowane do uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych, szczególnie w miejscowościach poza dużymi ośrodkami miejskimi. Partnerem programu jest Komenda Stołeczna Policji.
Bank Pocztowy rozpoczął kampanię radiową skierowaną do osób przygotowujących się do większych wydatków w okresie wiosennym – od wypoczynku majówkowego, przez remonty, po zakupy związane z Wielkanocą i Komunią dziecka. Klienci są zachęcani do odwiedzenia strony internetowej oraz placówek Banku Pocztowego, aby sprawdzić, w jaki sposób bank może pomóc w realizacji ich potrzeb. Kampania potrwa do 4 maja br. i będzie emitowana w regionalnych i ogólnopolskich rozgłośniach radiowych m.in. w RMF FM, Radiu ZET, a także w Polskim Radiu, Antyradiu, Meloradiu, Radiu Złote Przeboje.
Klienci Banku Pocztowego w 2024 roku, korzystając z usługi dostarczenia przez listonoszy Poczty Polskiej gotówki wypłaconej z konta, wypłacili z kont powyżej 700 mln zł. Ta unikalna na polskim rynku usługa cieszy się od lat zainteresowaniem klientów. Dostarczanie gotówki z konta do domu klienta Banku Pocztowego przez listonosza to wygodna alternatywa dla wypłaty środków w placówce lub bankomacie. To cenne udogodnienie szczególnie w mniejszych miejscowościach, gdzie dostęp do infrastruktury bankowej bywa ograniczony. Chętnie korzystają z niej seniorzy oraz osoby mające trudność z samodzielnym dotarciem do placówki bankowej lub bankomatu.
Coraz więcej szybkich zakupów realizowanych przez Polaków online, to także potencjalna okazja dla cyberprzestępców, bazujących często na ludzkim pośpiechu w procesie zakupowym. Jak pokazuje najnowsze badanie przeprowadzone na zlecenie Banku Pocztowego przez SW Research, liczba osób deklarujących kontakt z oszustem finansowym znacząco wzrosła w porównaniu z ubiegłym rokiem. Aż 53% respondentów przyznało, że miało do czynienia z próbą oszustwa. Co alarmujące – liczba aktywnych osób w wieku 40+ , które miały styczność z przestępczością w sieci wzrosła do 57% z 44% w pierwszej fali badania.
Bank Pocztowy zaprasza swoich Klientów na bezpłatny webinar pt. „Finanse pod kontrolą. Jak zarządzać budżetem domowym i nie popaść w pułapkę nadmiernego zadłużenia?”. Wydarzenie odbędzie się 28 listopada br. o godzinie 18:00 na kanale YouTube Banku. Podczas spotkania uczestnicy poznają praktyczne wskazówki dotyczące planowania budżetu domowego, zarządzania zobowiązaniami oraz unikania najczęstszych pułapek finansowych. Ekspertem prowadzącym webinar będzie Borys Sadowski, specjalista z zakresu psychologii pieniądza i zarządzania należnościami.
Bank Pocztowy rozpoczął ogólnopolską kampanię radiową. Celem kampanii jest dotarcie z przekazem do szerokiego grona klientów z zaproszeniem do refleksji na temat ich potrzeb – codziennych i od święta. W realizacji pomysłów może pomóc wizyta w placówce czy na www Banku Pocztowego i poznanie oferty Banku. Kampania potrwa do 20 grudnia br. i będzie emitowana w największych rozgłośniach radiowych m. in. RMF FM, Radiu ZET, Radiu Złote Przeboje oraz największych stacjach Polskiego Radia.
W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.