Bank Pocztowy rozszerzył swoją ofertę o ubezpieczenia online. Dzięki współpracy z renomowanym ubezpieczycielem Allianz, klienci Banku Pocztowego oraz wszystkie zainteresowane osoby mogą teraz w prosty sposób nabyć ubezpieczenie domu, samochodu, podróżne, a wkrótce także szkolne. Wszystkie te usługi są dostępne w pełni zdalnie, bez konieczności odwiedzania placówek bankowych. Aby skorzystać z oferty wystarczy wejść na stronę internetową Banku Pocztowego lub zalogować się do bankowości internetowej albo aplikacji mobilnej, gdzie w kilku krokach można sfinalizować zakup polisy. Nowa oferta to odpowiedź na rosnące potrzeby klientów poszukujących szybkich i wygodnych rozwiązań finansowych, które zapewnią im spokój i bezpieczeństwo.
Cyberzagrożenia stają się coraz bardziej powszechne i wyrafinowane. Zapewne coraz częściej zdarza się nam odebrać podejrzany SMS lub telefon, który na pierwszy rzut oka wydawał się wiarygodny. Aby skutecznie chronić się przed cyberprzestępcami niezbędna jest wiedza na temat rodzajów i mechanizmów potencjalnych zagrożeń. Już 23 lipca o godzinie 16:00, na platformie edukacyjnej ABCsenior.com, odbędzie się kolejne spotkanie online w ramach cyklu "Cyberdojrzali. Bądź mądrzejszy od oszusta". Organizowany przez Bank Pocztowy webinar skupi się na rozpoznawaniu oszustw telefonicznych. Po części merytorycznej uczestnicy będą mogli zadawać pytania ekspertce - Violettcie Kasperowicz, Naczelnik Wydziału Obsługi Klienta w Banku Pocztowym.
Bank Pocztowy, jako pierwszy bank w Polsce przeniósł swoją bankowość elektroniczną do chmury Amazon Web Services (AWS). Tym samym wszyscy klienci bankowości internetowej i mobilnej Banku korzystają już z rozwiązania opartego na chmurze. Pozwoli to na jeszcze szybszy rozwój jednej z najlepiej ocenianych przez klientów aplikacji bankowych na polskim rynku. Wykorzystanie usług chmurowych zapewni również wyższy poziom niezawodności i bezpieczeństwa.
Bank Pocztowy rozpoczyna nową kampanię radiową mającą na celu zachęcenie klientów do odwiedzin strony internetowej oraz placówek Banku Pocztowego i Poczty Polskiej. Od 27 maja do 30 czerwca br., czyli w okresie wzmożonego zainteresowania wakacyjnymi produktami finansowymi, reklama dotrze do ponad 7,5 mln Polaków. Kampania będzie emitowana w największych rozgłośniach radiowych m.in. w RMF Fm, Radiu ZET, a także w Polskim Radiu, Antyradiu, Meloradiu, Radiu Złote Przeboje.
Bank Pocztowy ogłasza promocje dla nowych klientów, które zapewnią im szereg korzyści. Wprowadzone promocje umożliwiają nowym klientom otrzymanie aż 565 zł za równoczesne założenie konta osobistego z kartą debetową Mastercard oraz konta oszczędnościowego. Oferta potrwa do 15-tego sierpnia br.
Klienci Banku Pocztowego mogą już dodawać swoje karty płatnicze bezpośrednio do portfeli cyfrowych Google Pay i Apple Pay, korzystając wyłącznie z aplikacji mobilnej Banku. Tym samym Bank Pocztowy kontynuuje rozwój oferty cyfrowej, zapewniając klientom nowoczesne rozwiązania płatnicze, które sprawiają, że zarządzanie finansami staje się jeszcze łatwiejsze i bardziej wygodne. Uruchomienie nowej funkcji w aplikacji mobilnej umożliwi klientom Banku Pocztowego szybszy i wygodniejszy dostęp do swoich środków, zarówno podczas płacenia w sklepach stacjonarnych, jak i dokonywania zakupów online.
W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.