Aktualności

26 września 2023 r.
Karta eco Bank Pocztowy (09-2023)1
Bank Pocztowy od listopada 2023 r. zacznie wydawać swoim Klientom karty ekologiczne wytworzone ze skrobi kukurydzianej

Bank Pocztowy od listopada 2023 r. zaoferuje swoim Klientom nową ekologiczną odsłonę karty debetowej do rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego. Karta ekologiczna jest kolejnym, po karcie wirtualnej, produktem Banku Pocztowego, który idealnie odpowiada na trendy rynkowe zmierzające ku ograniczeniu użycia plastiku w środowisku naturalnym.  

Czytaj więcej
11 września 2023 r.
Biuro prasowe 11 09 2023 Wyniki H1 2023
Bank Pocztowy z najlepszymi wynikami w historii - zysk netto za I półrocze 2023 r. wyniósł 106,5 mln zł

Bank Pocztowy w pierwszym półroczu 2023 r. wypracował wynik finansowy netto na poziomie 106,5 mln złotych, w porównaniu do 49,3 mln złotych wygenerowanych w analogicznym okresie roku 2022. Jest to najwyższy wynik w historii Banku Pocztowego odnotowany po półroczu, jak również w ujęciu całorocznym. Bank uzyskał wskaźnik zwrotu z kapitału (ROE netto) na poziomie 51,5%. Takie wyniki Banku są efektem przede wszystkim dwóch czynników - wzrostu wyniku odsetkowego, który nastąpił na skutek wzrostu stóp procentowych oraz zakończonego z sukcesem Planu Naprawy, który pozwolił na obniżenie kosztów, a także umożliwił wprowadzenie usprawnień technologicznych oraz uatrakcyjnienie oferty w zakresie wybranych produktów i usług bankowych. W najbliższym czasie Zarząd Banku planuje skoncentrować się na wdrażaniu nowej strategii na lata 2023-2026, która pozwoli na dynamiczny rozwój Banku. Po uzyskaniu zgody KNF na zaliczenie wyniku finansowego II kwartału 2023 r. do kapitału podstawowego Tier 1, wszystkie miary kapitałowe będą znajdować się na bezpiecznych poziomach wynikających z Planu Naprawy.

Czytaj więcej
05 września 2023 r.
Biuro prasowe karta biometryczna
Bank Pocztowy uruchomił II edycję sprzedaży limitowanej karty biometrycznej dla klientów indywidualnych. Pula 800 kart jest dostępna od września

Bank Pocztowy, jako pierwsza i jedyna instytucja finansowa w Polsce, oferuje kartę biometryczną. Właśnie rozpoczął drugą edycję wydawania tych wyjątkowych kart dla klientów indywidualnych. Odbiór pierwszej edycji projektu był bardzo pozytywny, stąd decyzja o kontynuacji wydawania kart biometrycznych. Ponowne udostępnienie karty dla klientów indywidualnych jest ukłonem w kierunku nowoczesnego społeczeństwa, które oczekuje wygody i bezpieczeństwa w korzystaniu z rozwiązań bankowych.

Czytaj więcej
01 września 2023 r.
Biuro-prasowe-1200x600 01 09 2023 mDowód
Od 1 września br. mDowód wystarczy do potwierdzenia tożsamości klienta w Banku Pocztowym

Bank Pocztowy, w porozumieniu z Ministerstwem Cyfryzacji oraz z partnerem technologicznym – firmą Digital Gateways, od września br. wprowadza możliwość korzystania z mobilnego dokumentu mDowód. Tym samym Bank Pocztowy znalazł się się wśród banków, w których klienci mogą potwierdzać tożsamość mDowodem z aplikacji mObywatel.  Możliwość posługiwania się w placówkach mobilnym dokumentem tożsamości mDowód zastąpi konieczność posiadania przy sobie dowodu plastikowego.  

Czytaj więcej
31 sierpnia 2023 r.
Biuro-prasowe-1200x600 30 08 2023 cyberdojrzali
„Cyberdojrzali - bądź mądrzejszy od oszusta”– od września start programu edukacyjno-społecznego Banku Pocztowego

Bank Pocztowy od września br. rozpocznie program społeczny „Cyberdojrzali – bądź mądrzejszy od oszusta”. Głównym celem projektu jest edukacja osób dojrzałych z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz świadomego poruszania się w świecie finansów. Jak przyznają organizatorzy akcji, znajomość zagrożeń i umiejętność szybkiego reagowania jest niezbędna, jeśli chcemy pozostać bezpieczni online. Do udziału w Programie Bank Pocztowy zaprosił m.in. ekspertów z Policji oraz UOKiK-u.

Czytaj więcej
08 sierpnia 2023 r.
Biuro-prasowe-BLIK-final
„BLIK na telefon” w Banku Pocztowym

Bank Pocztowy rozpoczął właśnie udostępnianie usługi Przelew na telefon BLIK. Nowa wersja aplikacji mobilnej z wyczekiwanym udogodnieniem będzie udostępniana Klientom stopniowo przez okres dwóch tygodni. Podyktowane jest to troską o zapewnienie im jak najwyższej jakości usług oraz bezawaryjnej funkcjonalności. Przelew na telefon BLIK jest usługą realizowaną przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Wcześniej Bank rozszerzył możliwość realizacji i otrzymywania przelewów natychmiastowych do trybu 24/7, dzięki czemu  niezależnie od pory dnia środki z przelewu natychmiastowego trafiają do odbiorcy w ciągu kilku minut.

Czytaj więcej
Zobacz więcej wpisów

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.