Komisja Nadzoru Finansowego, na posiedzeniu 07 lutego 2025 r., jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Jarosława Orlikowskiego na stanowisko Prezesa Zarządu Banku Pocztowego S.A.
Bank Pocztowy udostępnił nową wersję aplikacji mobilnej Pocztowy oraz bankowości internetowej Pocztowy24. Aktualizacja wprowadziła szereg usprawnień, które ułatwią codzienne korzystanie z bankowych usług. Wśród wdrożonych nowości znalazły się m.in. funkcja zwrotu przelewu do nadawcy, bardziej precyzyjne filtrowanie historii operacji, nowy sposób wysyłania potwierdzeń przelewów czy ostrzeżenie o włączonym przycisku CapsLock podczas logowania.
Bank Pocztowy wprowadził nowe rozwiązanie. Od grudnia br. właściciele rachunków w Banku Pocztowym mogą samodzielnie odzyskać dostęp do swojej bankowości internetowej i ustawić nowe hasło w ciągu dosłownie 3 minut za pomocą prostego formularza online bez konieczności połączenia z infolinią lub wizyty w placówce bankowej. Do tej pory Infolinia Banku obsługiwała dziennie około 400 zgłoszeń dotyczących odzyskiwania dostępu do bankowości. Wprowadzone rozwiązanie stanowi istotny krok w kierunku zwiększenia komfortu użytkowników oraz usprawnienia procesów obsługi klienta.
Bank Pocztowy zaprasza swoich Klientów na bezpłatny webinar pt. „Finanse pod kontrolą. Jak zarządzać budżetem domowym i nie popaść w pułapkę nadmiernego zadłużenia?”. Wydarzenie odbędzie się 28 listopada br. o godzinie 18:00 na kanale YouTube Banku. Podczas spotkania uczestnicy poznają praktyczne wskazówki dotyczące planowania budżetu domowego, zarządzania zobowiązaniami oraz unikania najczęstszych pułapek finansowych. Ekspertem prowadzącym webinar będzie Borys Sadowski, specjalista z zakresu psychologii pieniądza i zarządzania należnościami.
Bank Pocztowy rozpoczął ogólnopolską kampanię radiową. Celem kampanii jest dotarcie z przekazem do szerokiego grona klientów z zaproszeniem do refleksji na temat ich potrzeb – codziennych i od święta. W realizacji pomysłów może pomóc wizyta w placówce czy na www Banku Pocztowego i poznanie oferty Banku. Kampania potrwa do 20 grudnia br. i będzie emitowana w największych rozgłośniach radiowych m. in. RMF FM, Radiu ZET, Radiu Złote Przeboje oraz największych stacjach Polskiego Radia.
Mimo spadku poczucia bezpieczeństwa, bankowość internetowa wciąż pozostaje obszarem, w którym respondenci czują się najbardziej bezpieczni – wynika z drugiej fali badań przeprowadzonych przez SW Research na zlecenie Banku Pocztowego. Na drugim miejscu pod względem czynności uznawanych za bezpieczne uplasowały się zakupy online (72% wskazań), które wyprzedziły przeglądanie stron internetowych (67%). Badanie ujawnia, że najmniej bezpieczne według respondentów są rozmowy telefoniczne oraz wymiana SMS-ów z nieznajomymi. Wśród metod oszustw finansowych najczęściej rozpoznawaną pozostaje „metoda na wnuczka”, znana aż 89% badanych, zarówno wśród osób dojrzałych, jak i ich dzieci powyżej 40. roku życia. Badanie jest częścią programu edukacyjno-społecznego „Cyberdojrzali. Bądź mądrzejszy od oszusta”, podczas którego eksperci Banku Pocztowego we współpracy z Komendą Stołeczną Policji prowadzą bezpłatne webinary i konferencje zwiększające wiedzę Polaków nt. cyber zagrożeń oraz sposobów na to, by nie paść ofiarą oszustów.
W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.