Coraz więcej szybkich zakupów realizowanych przez Polaków online, to także potencjalna okazja dla cyberprzestępców, bazujących często na ludzkim pośpiechu w procesie zakupowym. Jak pokazuje najnowsze badanie przeprowadzone na zlecenie Banku Pocztowego przez SW Research, liczba osób deklarujących kontakt z oszustem finansowym znacząco wzrosła w porównaniu z ubiegłym rokiem. Aż 53% respondentów przyznało, że miało do czynienia z próbą oszustwa. Co alarmujące – liczba aktywnych osób w wieku 40+ , które miały styczność z przestępczością w sieci wzrosła do 57% z 44% w pierwszej fali badania.
Rada Nadzorcza Banku Pocztowego z dniem 12 lutego 2025 r. powołała Jarosława Orlikowskiego na stanowisko Prezesa Zarządu Banku Pocztowego S.A. XII kadencji. Wcześniej, 7 lutego 2025 r., jednogłośną zgodę na powołanie Jarosława Orlikowskiego na stanowisko Prezesa Zarządu Banku wyraziła Komisja Nadzoru Finansowego.
Komisja Nadzoru Finansowego, na posiedzeniu 07 lutego 2025 r., jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Jarosława Orlikowskiego na stanowisko Prezesa Zarządu Banku Pocztowego S.A.
Bank Pocztowy wprowadził nowość dla swoich klientów. Od teraz użytkownicy aplikacji mobilnej Pocztowy i bankowości internetowej mogą dodawać swoje karty płatnicze Mastercard do Click to Pay. Jest to bezpieczny, intuicyjny i wygodny sposób płacenia kartą online, bez konieczności każdorazowego wpisywania danych karty. Bank Pocztowy staje się tym samym drugim bankiem w Polsce, który oferuje to nowoczesne rozwiązanie płatnicze.
Bank Pocztowy udostępnił nową wersję aplikacji mobilnej Pocztowy oraz bankowości internetowej Pocztowy24. Aktualizacja wprowadziła szereg usprawnień, które ułatwią codzienne korzystanie z bankowych usług. Wśród wdrożonych nowości znalazły się m.in. funkcja zwrotu przelewu do nadawcy, bardziej precyzyjne filtrowanie historii operacji, nowy sposób wysyłania potwierdzeń przelewów czy ostrzeżenie o włączonym przycisku CapsLock podczas logowania.
Bank Pocztowy wprowadził nowe rozwiązanie. Od grudnia br. właściciele rachunków w Banku Pocztowym mogą samodzielnie odzyskać dostęp do swojej bankowości internetowej i ustawić nowe hasło w ciągu dosłownie 3 minut za pomocą prostego formularza online bez konieczności połączenia z infolinią lub wizyty w placówce bankowej. Do tej pory Infolinia Banku obsługiwała dziennie około 400 zgłoszeń dotyczących odzyskiwania dostępu do bankowości. Wprowadzone rozwiązanie stanowi istotny krok w kierunku zwiększenia komfortu użytkowników oraz usprawnienia procesów obsługi klienta.
W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.