Komisja Nadzoru Finansowego, na posiedzeniu 07 lutego 2025 r., jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Jarosława Orlikowskiego na stanowisko Prezesa Zarządu Banku Pocztowego S.A.
Zakupy w Internecie to wygodne i coraz popularniejsze rozwiązanie, szczególnie w przypadku szybkiego i zazwyczaj bezproblemowego wyboru świątecznych prezentów. Według różnych źródeł, 67–75% Polaków dokonuje zakupów online co najmniej kilka razy w miesiącu. Inne badania wskazują, że aż 20–30% Polaków padło ofiarą oszustw podczas zakupów internetowych. Na co zwrócić szczególną uwagę, aby nie paść ofiarą oszusta lub nieuczciwego sklepu? Co może zrobić bank, gdy klient zgłasza przypadek niewłaściwej transakcji? Jakie są kluczowe zasady zapewniające bezpieczne zakupy online? – komentuje Agata Jelonek, Naczelnik Wydziału Rozwoju Usług Płatniczych Banku Pocztowego.
Bank Pocztowy udostępnił nową wersję aplikacji mobilnej Pocztowy oraz bankowości internetowej Pocztowy24. Aktualizacja wprowadziła szereg usprawnień, które ułatwią codzienne korzystanie z bankowych usług. Wśród wdrożonych nowości znalazły się m.in. funkcja zwrotu przelewu do nadawcy, bardziej precyzyjne filtrowanie historii operacji, nowy sposób wysyłania potwierdzeń przelewów czy ostrzeżenie o włączonym przycisku CapsLock podczas logowania.
Bank Pocztowy wprowadził nowe rozwiązanie. Od grudnia br. właściciele rachunków w Banku Pocztowym mogą samodzielnie odzyskać dostęp do swojej bankowości internetowej i ustawić nowe hasło w ciągu dosłownie 3 minut za pomocą prostego formularza online bez konieczności połączenia z infolinią lub wizyty w placówce bankowej. Do tej pory Infolinia Banku obsługiwała dziennie około 400 zgłoszeń dotyczących odzyskiwania dostępu do bankowości. Wprowadzone rozwiązanie stanowi istotny krok w kierunku zwiększenia komfortu użytkowników oraz usprawnienia procesów obsługi klienta.
Bank Pocztowy zaprasza swoich Klientów na bezpłatny webinar pt. „Finanse pod kontrolą. Jak zarządzać budżetem domowym i nie popaść w pułapkę nadmiernego zadłużenia?”. Wydarzenie odbędzie się 28 listopada br. o godzinie 18:00 na kanale YouTube Banku. Podczas spotkania uczestnicy poznają praktyczne wskazówki dotyczące planowania budżetu domowego, zarządzania zobowiązaniami oraz unikania najczęstszych pułapek finansowych. Ekspertem prowadzącym webinar będzie Borys Sadowski, specjalista z zakresu psychologii pieniądza i zarządzania należnościami.
Bank Pocztowy rozpoczął ogólnopolską kampanię radiową. Celem kampanii jest dotarcie z przekazem do szerokiego grona klientów z zaproszeniem do refleksji na temat ich potrzeb – codziennych i od święta. W realizacji pomysłów może pomóc wizyta w placówce czy na www Banku Pocztowego i poznanie oferty Banku. Kampania potrwa do 20 grudnia br. i będzie emitowana w największych rozgłośniach radiowych m. in. RMF FM, Radiu ZET, Radiu Złote Przeboje oraz największych stacjach Polskiego Radia.
W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.