Aktualności

22 września 2022 r.
MoneyGram
Bank Pocztowy we współpracy z MoneyGram zdecydowanie obniżył ceny za nadawanie przekazów pieniężnych do Ukrainy, Gruzji i Armenii. Promocyjne przekazy można przesyłać do 12 listopada br.

Bank Pocztowy we współpracy z MoneyGram uruchomiły dwumiesięczną promocję obniżającą ceny za nadawanie przekazów pieniężnych do krajów z tzw. „głównego korytarza”, czyli Ukrainy, Gruzji i Armenii. Od teraz opłata za transakcję rozpoczyna się już od 9,5 zł. Placówki Banku Pocztowego i Poczty Polskiej to największa sieć umożliwiająca przekazy MoneyGram w Polsce. 

Czytaj więcej
16 września 2022 r.
Biuro-prasowe-1200x600 15 09 2022 Wyniki H1
Bank Pocztowy z najwyższym w historii zyskiem netto za I półrocze 2022 r. - 49,3 mln złotych. W II półroczu wyniki Banku będą obciążone wpływem wakacji kredytowych

Bank Pocztowy w ciągu pierwszych 6 miesięcy 2022 roku wypracował wynik finansowy netto na poziomie 49,3 mln złotych, w porównaniu do 5,5 mln złotych wygenerowanych w analogicznym okresie roku 2021. Jest to najwyższy wynik w historii Banku Pocztowego odnotowany w tym okresie sprawozdawczym, jak również w ujęciu całorocznym. Wskaźnik ROE netto wyniósł 33,3%. Wynik Banku jest m.in. efektem zrealizowanego z sukcesem Planu Naprawy z obszaru rentowności, który pozwolił na obniżenie kosztów oraz ułatwił wprowadzenie do oferty nowych produktów oraz nowych kanałów sprzedaży. Dobre wyniki to także efekt utrzymania dobrej jakości portfela kredytowego Banku, skutkiem czego był niski koszt ryzyka kredytowego na poziomie 0,49%, oraz obserwowanego w tym okresie wzrostu stóp procentowych. Zarząd Banku wskazuje jednocześnie, że w II półroczu wyniki Banku będą obciążone wpływem wakacji kredytowych, co było już widoczne w wynikach lipca br. Jednak w efekcie wypracowania bardzo dobrych wyników w I półroczu tego roku, Bank Pocztowy wygeneruje w całym 2022 r. zysk netto zbliżony do tego z I półrocza.

Czytaj więcej
13 września 2022 r.
Biuro prasowe AIS załącznik
Bank Pocztowy uruchomił zdalny proces otwarcia ROR. Teraz konto w Banku Pocztowym można otworzyć z domu w kilkanaście minut

Bank Pocztowy udostępnił w pełni zdalny proces otwarcia rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego (ROR) dla osób, które chcą otworzyć konto bankowe. Usługa online umożliwia klientom podpisanie umowy, założenie rachunku oraz zamówienie karty płatniczej w kilkanaście minut. Obecnie otworzyć konto online w Banku Pocztowym mogą klienci 6 banków. Nowa usługa jest zgodna z dyrektywą unijną PSD2, która ujednolicając rynek płatniczy w UE umożliwia Europejczykom korzystanie z tzw. otwartej bankowości.

Czytaj więcej
25 sierpnia 2022 r.
Kampania reklamowa
Bank Pocztowy promuje innowacyjne usługi cyfrowe

Od teraz Adam Małysz płaci odciskiem palca w sklepach stacjonarnych, a nowej karty wirtualnej używa w internecie. Bank Pocztowy rozpoczął kampanię promującą cyfrowe usługi do płatności bezgotówkowych z udziałem legendarnego sportowca. Kampania wpisująca się w strategię Banku „Im prościej, tym lepiej” będzie prowadzona w Internecie z wykorzystaniem: serwisu YouTube, platform streamingowych, Social Media (Facebook, Instagram TikTok), a nawet LinkedIn.

Czytaj więcej
24 sierpnia 2022 r.
Bank Pocztowy z zewnatrz
Bank Pocztowy uruchomił nowy proces otwarcia ROR

Bank Pocztowy wdrożył nowy proces otwarcia rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego (ROR). Klienci łatwiej i szybciej otworzą nowe konto, wystarczy na to 10 minut. Wnioski o założenie ROR można składać online, w oddziałach własnych banku oraz w ok. 4700 placówkach Poczty Polskiej. Bank Pocztowy pracuje nad kolejnymi zmianami, które ułatwią klientom zamawianie poszczególnych produktów i usług.

Czytaj więcej
17 sierpnia 2022 r.
Bank Pocztowy z zewnatrz
Poczta Polska Usługi Cyfrowe przygotuje mojeID dla Banku Pocztowego

Bank Pocztowy podpisał umowę ze spółką Poczta Polska Usługi Cyfrowe sp. z o.o. (spółka  zależna Poczty Polskiej), w ramach której zostanie wdrożone mojeID - narzędzie zdalnego potwierdzania tożsamości Klienta w usługach komercyjnych i publicznych. Jest to bezpieczny i wygodny sposób uwierzytelnienia Użytkownika,  ponieważ wykorzystuje dane zweryfikowane wcześniej przez Bank. Rozwiązanie umożliwia zapłatę rachunków, czy przedłużenie bądź podpisanie umowy, np. z dostawcą usług telekomunikacyjnych.  Pozwala także na komunikację z  Urzędami Administracji Publicznej  w sprawach takich jak  sprawdzenie liczby punktów karnych, składanie wniosków czy umawianie wizyt lekarskich. Usługę mojeID Bank Pocztowy planuje udostępnić w pierwszym kwartale 2023 roku.

Czytaj więcej
Zobacz więcej wpisów

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.