Aktualności

29 września 2025 r.
Baner Biuro Prasowe co piąty polak badania 29-09-2025
Co piąty dorosły Polak (19%) w ciągu ostatnich 2 lat skorzystał z pożyczki lub kredytu gotówkowego – wynika z badań przeprowadzonych dla Banku Pocztowego

Blisko co piąty dorosły Polak w ostatnich dwóch latach sięgnął po pożyczkę lub kredyt gotówkowy – wynika z badania SW Research, zrealizowanego dla Banku Pocztowego. Najczęściej byli to mieszkańcy średnich miast, osoby w wieku 35–49 lat, zarabiające powyżej mediany krajowej, ale legitymujące się wykształceniem średnim zawodowym. Nieco częściej na dodatkowe finansowanie decydowały się także gospodarstwa domowe liczące co najmniej cztery osoby. W zdecydowanej większości (69%) decyzja badanych o zaciągnięciu zobowiązania była przemyślana i zaplanowana, a aż 70% respondentów podkreśla, że była również konieczna w ich sytuacji życiowej.

Czytaj więcej
23 września 2025 r.
Baner Biuro Prasowe Szybsze podróże - Autopay 22-09-2025
Szybsze podróże z Bankiem Pocztowym – Autopay w aplikacji Banku Pocztowego obejmuje autostradę A2 (Poznań–Konin)

Bank Pocztowy rozszerzył usługę automatycznych płatności za przejazdy autostradami aplikacji mobilnej Pocztowy dostępnej na telefony z systemem Android. Od teraz klienci Banku mogą korzystać z Autopay na wielkopolskim odcinku autostrady A2 (Poznań–Konin). Usługa działa w pełni automatycznie – wystarczy, że klient zarejestruje pojazd w aplikacji, wybierze konto bankowe jako metodę płatności, a system rozpozna tablice rejestracyjne przy wjeździe i zjeździe z autostrady. Opłata pobierze się bezpośrednio z rachunku, a fakturę można pobrać z poziomu aplikacji.

Czytaj więcej
16 września 2025 r.
Baner Biuro Prasowe wyniki banki za I półrocze 2025 15-09-2025
Stabilny wzrost wyników Banku Pocztowego w pierwszym półroczu 2025 r. Zysk netto Banku wyniósł 102,6 mln zł i był wyższy o 24,4% w porównaniu do pierwszego półrocza 2024 r.

W pierwszym półroczu 2025 r. Bank Pocztowy zwiększył wyniki finansowe w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. Zysk netto wyniósł 102,6 mln zł, a suma bilansowa osiągnęła  10 517,6 mln zł. Bank utrzymuje wysokie tempo akumulacji kapitału, a poziom zwrotu z kapitału (ROE netto) pozostaje nadal wysoki i wyniósł w omawianym okresie 21,3%. Świadczy to o efektywnym wykorzystaniu kapitału przez Bank, co potwierdza marża odsetkowa na poziomie 5,1%. Jednocześnie o blisko 10% (w ujęciu wartościowym) w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku wzrosła sprzedaż kredytów dla Klientów indywidualnych Banku.

Czytaj więcej
04 września 2025 r.
BP(09-2025)
Jesienne promocje w Banku Pocztowym: nawet 700 zł do zdobycia przez rok w akcjach „Aktywni Zyskują II” i „Bezcenny Start z Bankiem Pocztowym”

Nowi klienci Banku Pocztowego mogą zyskać nawet 700 zł, zakładając i aktywnie korzystając z „Konta w Porządku”. Premię można otrzymać dzięki dwóm niezależnym promocjom - „Aktywni Zyskują II” oraz „Bezcenny Start z Bankiem Pocztowym”, które nagradzają transakcje kartą i regularne wpływy na konto. W obu promocjach można uczestniczyć jednocześnie, a dołączenie do nich jest możliwe do końca listopada.  W ostatnim czasie Bank Pocztowy zaproponował nowym klientom promocję na otwarcie Konta Oszczędnościowego z jednym z najwyższych oprocentowań na rynku 7%.

Czytaj więcej
26 sierpnia 2025 r.
Baner Biuro Prasowe Wideoweryfikacja 20-08-2025
Bank Pocztowy uruchamia wideoweryfikację – klienci będą mogli założyć konto osobiste przez aplikację w kilka minut

Bank Pocztowy wprowadził możliwość zakładania rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego (ROR) za pomocą wideoweryfikacji, dostępnej przez aplikację mobilną Pocztowy. Rozwiązanie skierowane jest do nowych klientów i stanowi alternatywę dla dotychczasowych form zakładania kont – w placówkach oraz w kanałach zdalnych z wykorzystaniem usługi Account Information Service (AIS). Cały proces odbywa się online i – przy spełnieniu określonych warunków technicznych – może zostać zakończony w ciągu kilku minut.

Czytaj więcej
21 sierpnia 2025 r.
Baner Biuro Prasowe Profil zaufany+PocztowyID 20-08-2025
Bank Pocztowy zakończył proces uruchamiania PocztowyID – zdalnego potwierdzania tożsamości dla klientów

Bank Pocztowy zakończył wdrożenie usługi PocztowyID, umożliwiającej klientom zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą mojeID od Krajowej Izby Rozliczeniowej (KIR). Dzięki temu klienci mogą m.in. założyć Profil Zaufany, uzyskać dostęp do danych urzędowych, m.in. podatkowych, zdrowotnych, ubezpieczeniowych oraz składać wnioski i podpisywać dokumenty na stronach administracji publicznej. Wcześniej, od kwietnia 2025 roku, usługa była dostępna wyłącznie w obszarze komercyjnym – do zdalnego potwierdzania tożsamości przy zawieraniu umów z firmami ubezpieczeniowymi czy operatorami telekomunikacyjnymi.

Czytaj więcej
Zobacz więcej wpisów

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.