Rada Nadzorcza Banku Pocztowego 13 sierpnia 2025 r. delegowała Panią Agnieszkę Kosowską - członka Rady Nadzorczej, do czasowego wykonywania czynności członka Zarządu Banku oraz kierowania pracami Zarządu.
Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Banku Pocztowego 12 sierpnia 2025 roku odwołało Jarosława Orlikowskiego z funkcji Prezesa Zarządu Banku oraz jednocześnie ze składu Zarządu Banku , ze skutkiem na chwilę podjęcia uchwały przez Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie.
Bank Pocztowy wprowadza mobilne uwierzytelnienie – rozwiązanie, które umożliwia zatwierdzanie transakcji bezpośrednio w aplikacji mobilnej, bez konieczności wpisywania kodów sms. Wystarczy jedno kliknięcie, żeby za pomocą biometrii lub PIN-u, bezpiecznie i wygodnie potwierdzić przelew, zmienić limity czy dodać zaufanego odbiorcę. Wprowadzenie mobilnego uwierzytelnienia to odpowiedź na rosnące oczekiwania klientów, którzy cenią szybkość, komfort i możliwość pełnego korzystania z usług bankowych w sposób mobilny – gdziekolwiek są i o każdej porze.
Od początku sierpnia Bank Pocztowy proponuje atrakcyjną ofertę promocyjnego oprocentowania 7% na nowo otwieranym Koncie Oszczędnościowym. To jedna z najwyższych stawek dostępnych obecnie na rynku. Promocja skierowana jest do osób, które chcą ulokować środki w bezpieczny sposób, z zachowaniem pełnej dostępności do oszczędności i bez konieczności zakładania lokaty terminowej. Oferta obejmuje środki do kwoty 20 000 zł i obowiązuje wyłącznie dla osób, które nie posiadały Rachunku Osobistego ani Konta Oszczędnościowego w Banku Pocztowym w okresie od 1 lipca 2024 r. do dnia założenia ROR w ramach oferty promocyjnej.
Już od lipca br. proces logowania do bankowości internetowej Pocztowy24 i aplikacji mobilnej Pocztowy zostanie dostosowany do wytycznych WCAG (Web Content Accessibility Guidelines), co oznacza jeszcze większą dostępność usług cyfrowych dla wszystkich klientów Banku Pocztowego. Działania te mają na celu uczynienie bankowości bardziej przyjazną, zrozumiałą i intuicyjną – zarówno dla osób starszych, jak i dla klientów ze szczególnymi potrzebami. Bank Pocztowy stopniowo przekształca swoje kanały cyfrowe, by spełniały nie tylko normy techniczne, ale również realne potrzeby wszystkich użytkowników.
Bank Pocztowy rozpoczął nową kampanię radiową, zachęcając klientów do odwiedzenia placówek Banku Pocztowego oraz strony internetowej. To już druga odsłona działań reklamowych w tym roku, oparta na sprawdzonym i dobrze przyjętym przez słuchaczy formacie krótkich, 15-sekundowych spotów z dialogami małżeństwa. Letnia edycja kampanii Banku koncentruje się na potrzebach Polaków związanych z sezonem wakacyjnym. Motywami przewodnimi komunikacji są m.in.: zakup sprzętu ogrodowego, montaż klimatyzacji, czy remont mieszkania. Kampania potrwa do 29 czerwca br. i będzie prowadzona w ogólnopolskich stacjach radiowych.
W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.