W pierwszym półroczu 2025 r. Bank Pocztowy zwiększył wyniki finansowe w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. Zysk netto wyniósł 102,6 mln zł, a suma bilansowa osiągnęła 10 517,6 mln zł. Bank utrzymuje wysokie tempo akumulacji kapitału, a poziom zwrotu z kapitału (ROE netto) pozostaje nadal wysoki i wyniósł w omawianym okresie 21,3%. Świadczy to o efektywnym wykorzystaniu kapitału przez Bank, co potwierdza marża odsetkowa na poziomie 5,1%. Jednocześnie o blisko 10% (w ujęciu wartościowym) w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku wzrosła sprzedaż kredytów dla Klientów indywidualnych Banku.
Nowi klienci Banku Pocztowego mogą zyskać nawet 700 zł, zakładając i aktywnie korzystając z „Konta w Porządku”. Premię można otrzymać dzięki dwóm niezależnym promocjom - „Aktywni Zyskują II” oraz „Bezcenny Start z Bankiem Pocztowym”, które nagradzają transakcje kartą i regularne wpływy na konto. W obu promocjach można uczestniczyć jednocześnie, a dołączenie do nich jest możliwe do końca listopada. W ostatnim czasie Bank Pocztowy zaproponował nowym klientom promocję na otwarcie Konta Oszczędnościowego z jednym z najwyższych oprocentowań na rynku 7%.
Bank Pocztowy wprowadził możliwość zakładania rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego (ROR) za pomocą wideoweryfikacji, dostępnej przez aplikację mobilną Pocztowy. Rozwiązanie skierowane jest do nowych klientów i stanowi alternatywę dla dotychczasowych form zakładania kont – w placówkach oraz w kanałach zdalnych z wykorzystaniem usługi Account Information Service (AIS). Cały proces odbywa się online i – przy spełnieniu określonych warunków technicznych – może zostać zakończony w ciągu kilku minut.
Od początku sierpnia Bank Pocztowy proponuje atrakcyjną ofertę promocyjnego oprocentowania 7% na nowo otwieranym Koncie Oszczędnościowym. To jedna z najwyższych stawek dostępnych obecnie na rynku. Promocja skierowana jest do osób, które chcą ulokować środki w bezpieczny sposób, z zachowaniem pełnej dostępności do oszczędności i bez konieczności zakładania lokaty terminowej. Oferta obejmuje środki do kwoty 20 000 zł i obowiązuje wyłącznie dla osób, które nie posiadały Rachunku Osobistego ani Konta Oszczędnościowego w Banku Pocztowym w okresie od 1 lipca 2024 r. do dnia założenia ROR w ramach oferty promocyjnej.
Bank Pocztowy rozpoczął nową kampanię radiową, zachęcając klientów do odwiedzenia placówek Banku Pocztowego oraz strony internetowej. To już druga odsłona działań reklamowych w tym roku, oparta na sprawdzonym i dobrze przyjętym przez słuchaczy formacie krótkich, 15-sekundowych spotów z dialogami małżeństwa. Letnia edycja kampanii Banku koncentruje się na potrzebach Polaków związanych z sezonem wakacyjnym. Motywami przewodnimi komunikacji są m.in.: zakup sprzętu ogrodowego, montaż klimatyzacji, czy remont mieszkania. Kampania potrwa do 29 czerwca br. i będzie prowadzona w ogólnopolskich stacjach radiowych.
Bank Pocztowy rusza z kolejną edycją programu edukacyjno-społecznego „Cyberdojrzali. Bądź mądrzejszy od oszusta”, poświęconego budowaniu świadomości na temat cyberzagrożeń oraz rozwijaniu umiejętności bezpiecznego poruszania się w cyfrowym świecie. W ramach tegorocznych działań zaplanowano cztery bezpłatne webinary oraz konferencję poświęconą bezpieczeństwu w internecie. Nowością jest rozszerzenie programu o działania edukacyjne skierowane do uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych, szczególnie w miejscowościach poza dużymi ośrodkami miejskimi. Partnerem programu jest Komenda Stołeczna Policji.
W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.