r.
Letnie potrzeby, codzienne rozmowy – Bank Pocztowy rozpoczyna letnią kampanię reklamową
Bank Pocztowy rozpoczął nową kampanię radiową, zachęcając klientów do odwiedzenia placówek Banku Pocztowego oraz strony internetowej. To już druga odsłona działań reklamowych w tym roku, oparta na sprawdzonym i dobrze przyjętym przez słuchaczy formacie krótkich, 15-sekundowych spotów z dialogami małżeństwa. Letnia edycja kampanii Banku koncentruje się na potrzebach Polaków związanych z sezonem wakacyjnym. Motywami przewodnimi komunikacji są m.in.: zakup sprzętu ogrodowego, montaż klimatyzacji, czy remont mieszkania. Kampania potrwa do 29 czerwca br. i będzie prowadzona w ogólnopolskich stacjach radiowych.
Kampania radiowa Banku Pocztowego realizowana jest na podstawie przekazu prezentującego wakacyjne marzenia Polaków, którzy chcieliby sfinansować np. zakup klimatyzacji, sprzętu do ogrodu, pokryć koszty remontu lub wybrać się na upragnione wakacje. Przez codzienne rozmowy bohaterów, Bank zachęca słuchaczy do zapoznania się z ofertą – zarówno w placówkach, jak i na stronie internetowej.
– Lato to czas, w którym wielu z nas chce wreszcie zrealizować odkładane plany – od remontu, przez zakup sprzętu do ogrodu, aż po wyjazd na wymarzone wakacje. Nasza kampania pokazuje, że dzięki Bankowi Pocztowemu jest to możliwe, praktycznie na wyciągnięcie ręki – mówi Radosław Kazimierski, Dyrektor Departamentu Marketingu Banku Pocztowego i dodaje: Krótkie, 15-sekundowe, spoty z udziałem bohaterów znanych z wcześniejszych kampanii, w lekkiej i przystępnej formie przekonują, że warto spełniać swoje plany oraz marzenia, działając tu i teraz.
Kampania obejmuje szeroki zasięg emisji. Spoty można usłyszeć m.in. w RMF FM, RMF MAXX, RMF Classic, Radiu ZET, Polskim Radiu (Jedynka, Trójka, PR24), Meloradiu, Antyradiu, Rock Radiu, Radiu Złote Przeboje, Radiu Pogoda oraz Radiu Plus.
Za przygotowanie spotu reklamowego odpowiedzialna była agencja Lovebrands Group, a zakupem mediów zajmował się dom mediowy Mastermind Media.