Biuro-prasowe-1200x600 14 11 2022

r.

Bank Pocztowy uruchamia kampanię reklamującą kredyt gotówkowy ze stałym oprocentowaniem. Reklama będzie emitowana m.in. w rozgłośniach radiowych oraz w mediach społecznościowych i dotrze do ponad 5 mln Polaków

Bank Pocztowy rozpoczyna kampanię reklamującą kredyt ze stałym oprocentowaniem. Od 16 listopada do 13 grudnia br., czyli w okresie wzmożonego zainteresowania kredytami gotówkowymi, reklama dotrze do ponad 5 mln Polaków. Kampania będzie emitowana w największych rozgłośniach radiowych m.in. RMF FM, Radiu ZET, Radiu Złote Przeboje, wybranych stacjach lokalnych Polskiego Radia oraz w Internecie m.in. na Facebooku i Instagramie.

Bohaterem kampanii jest kredyt o stałym oprocentowaniu, który może wesprzeć różne potrzeby konsumentów np. zakupy świąteczne, kupno samochodu, remont domu, zakup urządzeń AGD, ale także wykupienie ferii zimowych dla całej rodziny.

- Kampania adresowana jest do osób, które planują jeszcze w tym roku finansowanie większych potrzeb przy pomocy kredytu. Celem działań jest zbudowanie przyjaznego wizerunku Banku Pocztowego oraz zintensyfikowanie ruchu klientów w placówkach Banku i na stronie internetowej, co w efekcie powinno przyczynić się do zwiększenia liczby składanych wniosków kredytowych. Dostrzegamy, że kampanie radiowe komunikujące kredyty przyniosły nam najlepsze wyniki sprzedażowe. Liczymy, że kolejna kampania, prowadzona w największych stacjach radiowych, pozwoli nam dotrzeć do jeszcze szerszej grupy odbiorców zainteresowanych kredytami. Idea kreatywna reklamy jest kontynuacją pomysłu opartego na dialogu kobiet, które rozmawiają o mężczyźnie – „kredycie”. Spot główny, 60-cio sekundowy, jest poświęcony kredytowi ze stałym oprocentowaniem, natomiast krótkie 15-sto sekundowe spoty opowiadają o potrzebach, które można zrealizować z pomocą Banku Pocztowego. Wierzymy, ze krótkie, żartobliwe, wychodzące poza kategorię finansową spoty, będą budowały świadomość,  a także  szeroki zasięg i przekierują  ruch na stronę www Banku - komentuje Mariusz Gorzeń, Dyrektor Departamentu Marketingu i Analiz Biznesowych Banku Pocztowego.

Za przygotowanie spotu reklamowego odpowiedzialna była Agencja GRANDESI Digital Toolkit Agency, a zakupem mediów zajmował się dom mediowy Media Direction OMD.

Kredyt gotówkowy ze stałym oprocentowaniem umożliwia pożyczenie nawet do 100 000 zł na dowolny cel. Kredyt przeznaczony jest dla nowych i obecnych Klientów Banku Pocztowego. Wysokość raty kredytu gotówkowego ze stałym oprocentowaniem jest gwarantowana przez cały okres spłaty kredytu.

 


Załączniki

Biuro-prasowe-1200x600 Kampania radiowa Bank Pocztowy 16112022

Biuro-prasowe-1200x600 Kampania radiowa Bank Pocztowy 16112022

Biuro-prasowe-1200x600_14_11_2022.png

rozmiar pliku: 321.2 kB

Bank Pocztowy Kredyt ze stałym oprocentowaniem RD 60s (141122)

Bank_Pocztowy Kredyt ze stałym oprocentowaniem RD 60s (141122).mp3

rozmiar pliku: 2.4 MB

Bank Pocztowy Swieta RD 15s (0dBTP) 131122

Bank_Pocztowy Swieta RD 15s (0dBTP) 131122 .mp3

rozmiar pliku: 600.0 kB

Kontakt dla mediów

Bartosz Trzciński

Rzecznik Prasowy

b.trzcinski@pocztowy.pl

Powiązane artykuły