Bank Pocztowy nie pobierze opłat za konta oszczędnościowe

Bank Pocztowy w liczbach, Nowości, zmiany, wyróżnienia dla oferty, Promocje, marketing, sponsoring, O Banku Pocztowym

Bank Pocztowy w dalszym ciągu nie będzie pobierał opłat za konta oszczędnościowe od swoich Klientów. W przypadku posiadaczy kont oszczędnościowych EnveloBanku opłata nie będzie pobierana w przypadku, gdy Klienci posiadają ROR.

Bank Pocztowy zrezygnował z wprowadzenia opłaty za konta oszczędnościowe dla Klientów, którzy korzystają z takiego produktu - zarówno w Banku Pocztowym, jak i EnveloBanku.

- W sytuacji rekordowo niskich stóp procentowych w Polsce nie jest możliwe utrzymanie przez sektor bankowy tak wielu usług za 0 zł, jak to miało miejsce dotychczas. Uznaliśmy jednak, że w przypadku kont oszczędnościowych Klientów, którzy korzystają także z naszych rachunków oszczędnościowo–rozliczeniowych, nie będziemy pobierać opłaty. Przychylamy się tym samym do sygnałów, które docierały do nas od samych Klientów  mówi Bartosz Trzciński, rzecznik prasowy Banku Pocztowego.

Wcześniej Bank informował, że od września nie będzie pobierał opłat tylko wówczas, gdy na koncie oszczędnościowym nie ma środków. Bank Rozszerzył jednak zakres zwolnienia z opłaty: w przypadku EnveloBanku, brak opłaty od września dotyczył będzie sytuacji, w której Klienci poza kontem oszczędnościowym posiadają także ROR w EnveloBanku. Opłata nie będzie pobierana do końca roku.

W przypadku Banku Pocztowego i posiadaczy kont oszczędnościowych tej marki – opłata nie zostanie wprowadzona.

Drukuj komunikat