Bank Pocztowy startuje z telewizyjną kampanią Kredytu Pocztowego na 6-tkę

Nowości, zmiany, wyróżnienia dla oferty, Promocje, marketing, sponsoring, O Banku Pocztowym, Bank Pocztowy w liczbach

Już od niedzieli, 15 kwietnia br. rozpoczyna się telewizyjna kampania reklamowa Kredytu Pocztowego na 6-tkę, czyli kredytu gotówkowego z oferty Banku Pocztowego, który do 30 czerwca br. dostępny jest na preferencyjnych warunkach.

Kampania reklamowa Kredytu Pocztowego na 6-tkę trwać będzie od 15 kwietnia do 20 maja br. W tym czasie w wybranych stacjach telewizyjnych emitowane będą 30 s. i 15 s. spoty reklamowe Banku Pocztowego, oparte o platformę komunikacji bazującą na dialogu gołębi pocztowych – ojca i syna. Tym razem ojciec odpowiada na pytanie syna: „Dlaczego ludzie mówią, że szczęściu trzeba pomóc?”.

- Najnowszą kampanię Banku Pocztowego utrzymujemy w ciepłym, rodzinnym klimacie. Dobrze przyjęte w ostatniej kampanii postaci gołębi pocztowych, pełniące rolę narratorów naszej historii, w prosty sposób prowadzą odbiorców reklamy przez świat ludzkiej codzienności, ważnych momentów, marzeń i szczęścia, któremu czasami warto pomóc – mówi Beata Dawidziuk, Dyrektor Departamentu Marketingu i Public Relations Banku Pocztowego.

Pocztowy Kredyt na 6-tkę na realizację planów i marzeń dostępny jest w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej w okresie od 3 kwietnia do 30 czerwca 2018 r. na preferencyjnych warunkach, polegających na obniżonej do 6 proc. prowizji za jego udzielnie. Maksymalna wysokość kredytu wynosi 200 tys. zł.

Spoty reklamowe Kredytu Pocztowego na 6-tkę emitowane będą w: TVP1, TVP2, grupie kanałów tematycznych TVP, Polsacie, grupie kanałów tematycznych Polsatu, TV Trwam. Kampanię wspierać będą dostępne w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej materiały BTL: plakaty i ulotki.

Autorem spotu wykorzystywanego w kampanii reklamowej Banku Pocztowego jest Agencja Mind, za produkcję odpowiada Dom produkcyjny Propeller Film, a za zakup mediów odpowiada Dom mediowy Value Media.

Zachęcamy do obejrzenia spotu TUTAJ.

Drukuj komunikat

Kontakt dla mediów

Bartosz Trzciński