Startuje kampania wizerunkowa EnveloBanku

Nowości, zmiany, wyróżnienia dla oferty, Promocje, marketing, sponsoring, O Banku Pocztowym, Bank Pocztowy w liczbach

My zajmiemy się Twoimi finansami i utrzymamy je w porządku. W tym czasie Ty będziesz się mógł zająć tym, co sprawia Ci przyjemność – tak brzmi główny przekaz EnveloBanku. Dziś wystartowała kampania wizerunkowa nowej na polskim rynku, cyfrowej marki.

W środę 4 października 2017 r. wystartowała kampania wizerunkowa promująca nową markę EnveloBank i stronę www.envelobank.pl. Cała kampania oparta będzie na haśle „Finanse w porządku”.

EnveloBank to nowa, cyfrowa marka, która klientom korzystającym z zalet bankowości internetowej i mobilnej ma zapewnić wygodę. Dlatego przekaz EnveloBanku jest prosty – my zadbamy o porządek w Twoich finansach, a Ty zajmij się tym, co sprawia Ci przyjemność.

Odbiorcami nowego rozwiązania są cztery Grupy Klientów: Debiutanci (młodzi ludzie wchodzący na rynek pracy), Niezależni (single i pary nie posiadające jeszcze dzieci), Rodzinni (rodziny z dziećmi) oraz Mikroprzedsiębiorcy, a docelowo także Studenci i przedstawiciele tzw. „Generacji Z”.
W  pierwszej fazie działań marketingowych EnveloBank koncentruje się przede wszystkim na tych młodszych odbiorcach, dlatego świadomie nie będą wykorzystywane tradycyjne działania reklamowe. Kampania będzie za to prowadzona w internecie, a więc naturalnym miejscu pozyskiwania przez tę grupę klientów informacji o świecie.

Video reklamujące EnveloBank z udziałem postaci doradcy i pandy, a także reklamy linkujące do serwisu www.envelobank.pl będzie można zobaczyć przede wszystkim na Facebooku i YouTube. Marka będzie widoczna również w Google i w największych portalach ogólnozasięgowych.  

Kolejnym etapem kampanii, już w przyszłym tygodniu, będzie konkurs realizowany we współpracy z influencerami - Piotrem Ogińskim, prowadzącym na  YouTube kanał "Kocham Gotować" oraz  Aleksandrą Żuraw, prowadzącą na YouTube kanał firmowany jej imieniem i nazwiskiem.  Wspólnie z nimi EnveloBank stworzył dwa rodzaje limitowanych kart płatniczych dopasowanych do ich osobowości i pasji oraz tematyki, którą poruszają w swoich kanałach. Te limitowane karty, ale także inne atrakcje związane z tymi znanymi osobowościami internetu odegrają istotną rolę we wspomnianym konkursie.

Także ta akcja będzie wsparta działaniami reklamowymi. Będą to kolejne filmy video i tzw. reklamy statyczne, m.in. z udziałem naszych influencerów. Oczywiście w internecie.

Na listopad br. planowana jest kampania produktowa, w ramach której w internecie wyświetlane będą reklamy, w tym film wizerunkowy z pandą z początku kampanii. Zgodnie z planem kampania EnveloBanku potrwa do końca stycznia 2018 r.

Zapraszamy do obejrzenia video z pandą TUTAJ, odwiedzenia stron www.envelobank.pl, a także kanału EnveloBanku na Facebooku i YouTube.

Drukuj komunikat

Kontakt dla mediów

Bartosz Trzciński