Bank Pocztowy obsłuży obywateli Ukrainy w ich ojczystym języku

Nowości, zmiany, wyróżnienia dla oferty, Promocje, marketing, sponsoring, O Banku Pocztowym, Bank Pocztowy w liczbach

Bank Pocztowy, z którego usług już dziś korzysta kilka tysięcy obywateli Ukrainy, rozszerza dostępność swoich produktów i usług dla tej grupy Klientów. W ramach udogodnień już od 1 grudnia br. paszport będzie jedynym wymaganym dokumentem tożsamości przy otwieraniu rachunku w Banku Pocztowym (bez konieczności okazania karty pobytu). Już wkrótce Bank wprowadzi także m.in. ukraińskojęzyczną wersję strony internetowej Banku, obsługę Contact Center w języku ukraińskim oraz zatrudni w wybranych placówkach Doradców Klientów posługujących się, poza językiem polskim, także ukraińskim.

Od 1 grudnia 2017 r. obywatelom Ukrainy, którzy będą chcieli otworzyć konto w Banku Pocztowym, wystarczy paszport, a nie jak dotychczas także karta pobytu. Wkrótce Bank wprowadzi także szereg udogodnień, które pozwolą Ukraińcom na wygodne korzystanie z usług Banku Pocztowego w ich ojczystym języku.

Dziś z usług Banku korzysta kilka tysięcy Ukraińców, jednak jak podają szacunki, do końca roku w Polsce legalnie pracować będzie 2 mln Ukraińców, w przyszłym roku ta liczba może sięgnąć 3 mln. Bank Pocztowy, dzięki dostępności swoich produktów i usług w sieci 4600 placówek Poczty Polskiej, w naturalny sposób zapewnia wygodną obsługę finansową obywateli Ukrainy, którzy podejmują pracę na terenie całej Polski. Już dziś istnieje możliwość transferu gotówki na Ukrainę poprzez usługę MoneyGram dostępną we wszystkich placówkach Banku i realizowaną gotówkowo lub przelewem z konta w Banku Pocztowym. Wkrótce usługa będzie dostępna także w placówkach Poczty Polskiej. Przede wszystkim jednak oferta Banku Pocztowego pozwala Ukraińcom na wygodne zarządzanie codziennymi finansami w Polsce – od opłaty rachunków, płatności kartą za codzienne zakupy, po korzystanie z bonusów finansowych w ramach programu „Poczta Pełna Korzyści”.

- Aż 66 proc. obywateli Ukrainy pracujących w Polsce transferuje zarobione pieniądze do swojego kraju. W 2015 r. było to ponad 5 mld zł, jednak za sprawą rosnącej liczby Ukraińców przybywających do Polski w celach zarobkowych, ruch transferowy będzie się zwiększać. Bank Pocztowy, obserwując ten trend, jak również rosnące potrzeby w zakresie obsługi bankowej swoich obecnych ukraińskich Klientów, zdecydował o wprowadzeniu szeregu istotnych udogodnień – mówi Jarosław Banach, Dyrektor Pionu Rozwoju Biznesu w Banku Pocztowym. - Chcemy, by wybierając Bank Pocztowy obywatele Ukrainy mogli w wygodny, dostępny i bezpieczny sposób korzystać z rachunków, kart do konta, a także dodatkowych benefitów, jak m.in. 600 zł zwrotu na rachunek, co dla często skromnego budżetu, jakim dysponuje na swoje utrzymanie pracownik lub student zza wschodniej granicy, ma znaczenie - dodaje Jarosław Banach.

Obsługa bankowa w języku ukraińskim

Klienci będą mogli korzystać z przetłumaczonych na język ukraiński kluczowych dla korzystania z usług Banku Pocztowego dokumentów i materiałów informacyjnych oraz strony www.pocztowy.pl w wersji ukraińskiej.

Jednocześnie zarówno w Contact Center Banku, jak i wybranych placówkach sieci własnej, dzięki zatrudnieniu przez Bank Pocztowy doradców Klienta ze znajomością języka ukraińskiego, obywatele tego kraju będą obsługiwani w ich ojczystym języku.

Wprowadzenie powyższych udogodnień w korzystaniu z usług Banku Pocztowego przez obywateli Ukrainy Bank planuje w I kwartale 2018 r.

Drukuj komunikat

Kontakt dla mediów

Bartosz Trzciński