zaslepkaNoBorder

r.

3. miejsce Banku Pocztowego w badaniu satysfakcji klientów banków

Łatwy dostęp do rachunku bankowego i minimum formalności przy jego otwieraniu, kompetentni doradcy oraz dostępność – to trzy główne elementy, na które wskazywali klienci Banku Pocztowego w opublikowanych dziś wynikach badania satysfakcji klientów banków. To właśnie ich głosy dały Bankowi Pocztowemu zaszczytne 3. miejsce na rynku.

Przez dwa tygodnie sierpnia br. w internetowym badaniu bankowi klienci i czytelnicy dziennika Parkiet oceniali banki pod względem satysfakcji, jaką mają korzystając z ich usług. Bank Pocztowy zajął wysoką trzecią lokatę, uzyskując łączną ocenę wyższą od 14 bankowych konkurentów.

- Jesteśmy dumni, że klienci dobrze postrzegają Bank Pocztowy, darząc go rosnącym zaufaniem. Jednocześnie nie osiadamy na laurach, dlatego oczywiście pracujemy zarówno nad uatrakcyjnianiem naszej oferty produktowej, jak również stałą poprawą jakości – mówi Sławomir Zawadzki, Wiceprezes Zarządu, p.o. Prezesa Zarządu Banku Pocztowego.

Ocenie poddane zostały m.in. takie elementy jak łatwy dostęp do rachunku i placówek, kompetencja doradców, dostępność.
Na te elementy najczęściej wskazywali Klienci Banku Pocztowego.

- Największą zaletą Banku Pocztowego jest jego dostępność dla klientów w całej Polsce – nawet w najmniejszych miejscowościach. Gwarantuje to strategiczne partnerstwo z Pocztą Polską, z którego wynika możliwość oferowania produktów Banku nie tylko w placówkach sieci własnej banku (blisko 300 lokalizacji), ale także w ok. 4600 placówkach pocztowych na terenie całego kraju. To nasz wyróżnik w Polsce, a jednocześnie model biznesowy, który z sukcesami realizowany jest na świecie. Widzę w nim olbrzymi potencjał, ale także rodzaj misji. Usługi bezpiecznego, polskiego Banku Pocztowego w małych miejscowościach, np. pożyczki czy kredyty gotówkowe, są rozsądną alternatywą wobec propozycji instytucji parabankowych o różnej reputacji – mówi Sławomir Zawadzki.

W przeprowadzonym badaniu ocenie poddanych zostało 17 największych banków pod względem liczby obsługiwanych klientów.


Kontakt dla mediów

Bartosz Trzciński

Rzecznik Prasowy

b.trzcinski@pocztowy.pl

Powiązane artykuły