Aktualności

27 lutego 2024 r.
Komunikacja zewnętrza baner Biuro Prasowe ESG 27-02-2024
Do 2026 roku Bank Pocztowy chce zredukować emisję własną CO2 o 32%. Trwa wymiana floty na samochody zero i niskoemisyjne.

Bank Pocztowy do 2030 roku chce osiągnąć neutralność klimatyczną w obszarach własnej działalności. Wymiana floty na  samochody zero i niskoemisyjne oraz wzrost wykorzystania energii elektrycznej z Odnawialnych Źródeł Energii (OZE) w Centralach Banku oraz niektórych placówkach to kolejne kroki podejmowane przez Bank Pocztowy w celu ochrony środowiska. Prezes Zarządu Banku Pocztowego Jakub Słupiński przyznaje, że wdrażane działania proekologiczne, zgodne z przyjętą w czerwcu ubiegłego roku Strategią Banku, ograniczą emisję dwutlenku węgla i obniżą do 2026 roku ślad węglowy Banku. Ustalony obecnie cel na rok 2026 to około 32% względem roku 2022 traktowany przez Bank jako referencyjny.

Czytaj więcej
22 lutego 2024 r.
Wyniki finansowe 2023 - najwyższe w historii plansza główna
Bank Pocztowy z najlepszymi wynikami w historii - zysk netto za 2023 r. wyniósł 223,8 mln zł i był ponad dwukrotnie wyższy w porównaniu do 2022 r.

Bank Pocztowy w 2023 roku wypracował wynik finansowy netto w wysokości 223,8 mln zł, wyższy o 118,8 mln zł, tj. o 113,1% w porównaniu do 2022 r. Jest to najwyższy wynik w kilkudziesięcioletniej historii Banku Pocztowego odnotowany w ujęciu całorocznym. Jednocześnie w 2023 r. Bank osiągnął wskaźnik zwrotu z kapitału (ROE netto) na poziomie 49,5%, o 18,9 p.p. wyższy r/r o czym zadecydował wzrost zysku netto mimo jednoczesnego wzrostu wartości kapitałów własnych. Jeszcze w tym kwartale Bank planuje zakończyć zrealizowany z sukcesem Plan Naprawy w obszarze kapitałowym. W opinii Zarządu Banku dobra kondycja finansowa Banku oraz realnie wdrażana w życie nowa strategia na lata 2023-2026 pozwolą na dalszy rozwój Banku Pocztowego w kolejnych okresach.  

Czytaj więcej
01 lutego 2024 r.
Baner Biuro Prasowe 1200x600px-karta EKO-31-01-2024
12 000 nagród do zdobycia w promocji Banku Pocztowego – pierwszy krok to otwarcie konta z kartą

Bank Pocztowy od lutego br. rozpoczyna nową promocję skierowaną do osób, które otworzą w Banku konto osobiste wraz z kartą debetową, którą zarejestrują w Programie Bezcenne® Chwile oraz spełnią pozostałe warunki promocji. Jeden Klient może otrzymać do 300 zł w formie punktów w Programie i przeznaczyć je m.in. na vouchery do wybranych sklepów, na paliwo z CircleK, czy bilety do kina. Akcja promocyjna potrwa do końca kwietnia 2024 roku lub do wyczerpania puli nagród.

Czytaj więcej
23 listopada 2023 r.
kartaECO biuro prasowe
Bank Pocztowy rozpoczął wydawanie karty wytworzonej ze skrobi kukurydzianej – to kolejny krok w stronę ekologii

Bank Pocztowy rozpoczął wydawanie nowej, ekologicznej, odsłony karty debetowej do rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego. Karta wytwarzana ze skrobi kukurydzianej jest kolejnym, po karcie wirtualnej, produktem Banku Pocztowego, który idealnie odpowiada na trendy rynkowe zmierzające ku ograniczeniu zużycia plastiku w środowisku naturalnym.  Nowa karta z logo Poczty Polskiej została wzbogacona o dodatkowy atut - Blind notch, czyli małe wcięcie na krótszej krawędzi, będące udogodnieniem dla osób słabowidzących i niewidomych. Joanna Moskalik, p.o. Dyrektora Departamentu Produktów Detalicznych i Usług Płatniczych szacuje, że do końca tego roku Bank Pocztowy planuje wydać ok. 10 000 sztuk nowoczesnej karty.

Czytaj więcej
21 listopada 2023 r.
Tokenizacja final
Bank Pocztowy promuje transakcje kartą stokenizowaną – 1600 nagród do zdobycia w okresie okołoświątecznym, w tym vouchery na paliwo, bilety do kina oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia

Bank Pocztowy wystartował z kolejną promocją „Zawsze po drodze” w ramach Programu lojalnościowego Mastercard® Bezcenne® Chwile. Tym razem w promocji mogą wziąć udział zarówno nowi, jak i obecni Klienci z kartą zapisaną do Programu Mastercard® Bezcenne® Chwile. Warunkiem uzyskania gratyfikacji jest dokonanie 3 transakcji kartą stokenizowaną w portfelu cyfrowym. Promocja potrwa do 31 stycznia 2024 r. lub do wyczerpania puli nagród. Zdobyte w promocji punkty Klienci mogą wymienić na nagrody, takie jak m. in. vouchery na paliwo na kwotę 100 zł, nagrody rzeczowe lub zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia.

Czytaj więcej
17 listopada 2023 r.
baner świąteczny Biuro Prasowe 17-11-2023
Bank Pocztowy uruchamia kampanię radiową - reklamy emitowane w największych stacjach radiowych mają wpłynąć na wzrost zainteresowania ofertą Banku Pocztowego wśród konsumentów m.in. korzystających z Black Friday i Cyber Monday

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię mającą na celu zwiększenie zainteresowania swoją ofertą. Od połowy listopada do połowy grudnia br., czyli w okresie przedświątecznym oraz w czasie wyprzedaży w sklepach RTV/AGD związanych z Black Friday i Cyber Monday, reklama  zostanie wyemitowana ponad 4,6 tys. razy i dotrze do około 5 mln Polaków. Kampania jest realizowana w największych rozgłośniach radiowych m.in. RMF FM, Radiu ZET oraz w wybranych stacjach lokalnych.

Czytaj więcej
Zobacz więcej wpisów

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.