Bank Pocztowy z zewnatrz

r.

Bank Pocztowy uruchomił nowy proces otwarcia ROR

Bank Pocztowy wdrożył nowy proces otwarcia rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego (ROR). Klienci łatwiej i szybciej otworzą nowe konto, wystarczy na to 10 minut. Wnioski o założenie ROR można składać online, w oddziałach własnych banku oraz w ok. 4700 placówkach Poczty Polskiej. Bank Pocztowy pracuje nad kolejnymi zmianami, które ułatwią klientom zamawianie poszczególnych produktów i usług.


Bank Pocztowy w ramach projektu „Otwarcie ROR na selfie” unowocześnił dotychczasowy proces wnioskowania o założenie rachunku bankowego. Szacunki Banku wskazują, że czas procesowania wniosku skrócił się o ponad 20%, a przejście całego procesu dla jednego Klienta jest realizowane już nawet w 10 minut.

– Korzyści wdrożonych zmian są obopólne - zarówno dla naszego Banku jak i dla naszych Klientów, ponieważ konto ROR będzie można założyć szybciej i sprawniej. Wprowadziliśmy nowy układ edytowalnych pól, zmniejszyliśmy liczbę pól do wypełnienia, a wiele z nich uzupełnia się automatycznie. Wprowadziliśmy także nowe ekrany, które są przyjemniejsze dla oka, nowoczesne oraz proste i zrozumiałe dla użytkownika. Postawiliśmy na obrazki i grafiki, aby ułatwić wybór właściwych opcji. Skróciliśmy treści zawarte na ekranach, a wszystkie potrzebne informacje dostępne są w podpowiedziach. Do wniosku o ROR dodaliśmy także kartę wirtualną, nie trzeba będzie wnioskować o nią w odrębnym procesie – komentuje Joanna Moskalik, Naczelnik Wydziału Produktów Płatniczych, Depozytowych i Inwestycyjnych Banku Pocztowego, która stała na czele Projektu.

Bank Pocztowy oferuje rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe dla trzech pokoleń. Konta osobiste dedykowane są: osobom od 13 do 25 roku życia (Konto w Porządku Start), osobom pomiędzy 26 a 64 rokiem życia (Konto w Porządku) oraz seniorom od 65 roku życia (Konto w Porządku Plus).

Wnioski o założenie ROR można składać online, w placówkach własnych Banku oraz w ok. 4700 placówkach pocztowych.

Każdy Klient, który wnioskuje o otwarcie konta przez internet, może wybrać opcję podpisania umowy za pośrednictwem Kuriera Pocztex. Dostarczy on dokumenty pod wskazany przez zamawiającego adres (np. do domu lub pracy), a następnie podpisany egzemplarz przekaże do placówki Banku.


Kontakt dla mediów

Bartosz Trzciński

Rzecznik Prasowy

b.trzcinski@pocztowy.pl

Powiązane artykuły