zaslepkaNoBorder

r.

Kredyt w Banku Pocztowym na telefon - nowe rozwiązanie w dobie pandemii. Nawet 50 tysięcy na 60 miesięcy bez wychodzenia z domu. Już jesienią kredyt dla nowych klientów dostępny dzięki wideoidentyfikacji

Bank Pocztowy w dobie pandemii wprowadził nowe rozwiązanie dla swoich klientów -  w ramach oferty kredyt on-line mogą oni za pośrednictwem infolinii starać się o finansowanie w wysokości nawet do 50 tysięcy złotych na okres do 5 lat – bez wychodzenia z domu czy fizycznego dopełniania jakichkolwiek formalności. Jesienią kredyt on-line będzie dostępny również dla nowych klientów, przy wykorzystaniu wideoidentyfikacji. W rozwiązaniu tym wniosek będzie możliwy do złożenia podczas rozmowy telefonicznej, a wideoidentyfiakcja Klienta odbędzie się poprzez dedykowaną aplikację. Nowa możliwość pozyskania dodatkowych środków to odpowiedź na sytuację związaną z panującą pandemią koronawirusa i potrzebą ograniczania bezpośrednich kontaktów międzyludzkich.

Bank Pocztowy udostępnił swoim Klientom możliwość uzyskania dodatkowych środków za pośrednictwem infolinii Banku. W ramach oferty Kredyt on-line Klienci mogą się starać nawet o 50 tysięcy złotych finansowania przyznawanego na okres od 3 miesięcy do nawet 5 lat. Co ważne, cały proces może przebiegać zdalnie za pośrednictwem infolinii Banku, bez konieczności dopełniania jakichkolwiek czynności fizycznie – w placówce czy przesyłając jakiekolwiek dokumenty listownie. Decyzja kredytowa wydawana jest w oparciu o oświadczenie Klienta na temat wysokości dochodów.

W obecnych czasach, w dobie panującej pandemii koronawirusa, bezpieczeństwo jest najważniejsze, to rozumiane jako dbałość o zdrowie, jak i to związane z finansami. Wielu naszych Klientów może rozważać zaciągnięcie kredytu, jednocześnie obawiając się o swoje zdrowie i wybierając, kiedy to możliwe, zdalne kanały komunikacji z Bankiem – mówi Aleksandra Rulewska, Dyrektor Departamentu Produktów Kredytowych z Banku Pocztowego. – Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić możliwość uzyskania finansowania, bez wychodzenia z domu na telefon. Dodatkowo, liczymy że w ten sposób uda nam się również dotrzeć do Klientów, którzy nie posiadają bankowości internetowej lub z niej rzadko korzystają. Poza tym, jeszcze w tym roku, nowi Klienci będą mogli uzyskać kredyt za pośrednictwem wideoidentyfikacji – dodaje A. Rulewska.  

O Kredyt on-line na telefon Klienci starać się mogą za pośrednictwem infolinii. Cały proces pozyskania finansowania prowadzony jest zdalnie. Po pozytywnej weryfikacji tożsamości przez pracownika contact center, Klient składa przez telefon wniosek kredytowy. Cały komplet dokumentów podpisanych przez Bank przesyłany jest na podany przez Klienta adres e-mail, a  zawarcie umowy o kredyt odbywa się poprzez kod udostępniony w wiadomości SMS i użycie przycisku „Podpisz”.


Kontakt dla mediów

Bartosz Trzciński

Rzecznik Prasowy

b.trzcinski@pocztowy.pl

Powiązane artykuły