teaser.jpg

r.

Nawet tam, gdzie diabeł mówi dobranoc…

Bank Pocztowy ruszył z nową kampanią telewizyjną. Od 17 lutego br. można zobaczyć w telewizji nowy spot reklamujący Pocztowe Konto Standard. Jest to początek kampanii reklamowej.

„Nawet tam, gdzie diabeł mówi dobranoc, założysz teraz bezpłatne konto. Bo gdzie Poczta, tam Bank Pocztowy” – tak Bank komunikuje dostępność swojej oferty w nowej kampanii.

– Postawiliśmy na niestandardowy przekaz, co powinno wyróżnić naszą markę nie tylko na tle komunikacji innych banków, ale również pozostałych uczestników rynku reklamowego – mówi Ewelina Sadowska-Pilc, Dyrektor Departamentu Marketingu Banku Pocztowego.

Kampania ma podkreślać dostępność Banku Pocztowego – Bo nawet tam, gdzie diabeł mówi dobranoc, można skorzystać z naszych usług. Poza siecią własną jesteśmy obecni w niemal 8400 Placówkach Pocztowych. Posiadacze bezpłatnego Pocztowego Konta Standard mogą w nich opłacać rachunki bez prowizji oraz za darmo wpłacać i wypłacać pieniądze ze swojego konta. Skupiamy się na podkreślaniu  naszych atutów: prostej bankowości i dostępności przy jednoczesnym braku opłaty za konto – dodaje Ewelina Sadowska-Pilc.

– Jest to początek naszej nowej kampanii. Zależy nam na unikalnej, ale zrozumiałej komunikacji z dodatkową energią i poczuciem humoru. Poza reklamami w TV będziemy obecni na naszych billboardach i w Placówkach Poczty Polskiej – mówi Ewelina Sadowska-Pilc.

Spot reklamujący Pocztowe Konto Standard pojawił się w telewizji w niedzielę, 17 lutego br. Można go obejrzeć we wszystkich głównych stacjach (Grupa TVP, Grupa Polsat, Grupa TVN). Emisja potrwa do 10 marca br. Jest to pierwsza z trzech odsłon kampanii.

Telewizyjna kampania Banku Pocztowego jest wzmocniona plakatami na witrynach placówek Poczty Polskiej.

Konta Banku Pocztowego można założyć w placówce Banku, w Urzędzie Pocztowym lub za pośrednictwem Infolinii oraz przez Internet. Wypełniony formularz umowy można również przekazać listonoszowi. Jedynym dokumentem wymaganym przy zakładaniu konta jest dowód osobisty. Pocztowe Konto Standard i Nestor prowadzone są bez opłat. Klient nie ponosi również dodatkowych kosztów np. za opłacanie rachunków na Poczcie, czy dokonywanie przelewów w Placówkach Poczty oraz przez Internet.

Kampanię przygotowała agencja Arip Next, spoty wyreżyserował Ryszard Brylski, a produkcję zorganizowało studio Film Produkcja.  Media zakupił dom mediowy Effective Media.


Załączniki

Nawet tam, gdzie diabeł mówi dobranoc, założysz teraz bezpłatne konto. Bo gdzie Poczta, tam Bank Pocztowy.

Pocztowe Konto Standard kampania luty 2013

Pocztowe_Konto_Standard_kampania_luty_2013.mpg

rozmiar pliku: 2,3 MB

Nawet tam, gdzie diabeł mówi dobranoc, założysz teraz bezpłatne konto. Bo gdzie Poczta, tam Bank Pocztowy

Pocztowe Konto Standard - kampania 2013

Pocztowe_Konto_Standard_.jpg

rozmiar pliku: 239,0 kB

Powiązane artykuły