teaser.jpg

r.

Bank Pocztowy w Ścinawie, Łosicach, Żukowie i Surażu

W poniedziałek, 5 grudnia wystartowała nowa kampania wizerunkowa Banku Pocztowego. Bank obsługuje już milion Klientów, a jego usługi dostępne są w każdym miejscu w Polsce.

W najnowszej kampanii Bank Pocztowy eksponuje swoją dostępność dla Klientów nawet w małych miejscowościach. Jest to możliwe dzięki najszerszej w Polsce sieci Oddziałów Banku i ponad 8 tys. placówek pocztowych na terenie całego kraju.

Kampania podkreśla, że na korzystanie z usług Banku decydują się Klienci indywidualni, ale również przedsiębiorcy. Jest ich już ponad milion – również w Ścinawie, Łosicach czy Surażu. Od początku roku Bank wybrało ponad 290 000 Klientów.   

Spoty będą emitowane od 5 grudnia do 16 grudnia br. na antenie w stacjach: TVN24 i TVN CNBC. Obok reklam telewizyjnych, analogiczne pojawią się w prasie, na łamach: Pulsu Biznesu, Rzeczpospolitej, Dziennika Gazety Prawnej oraz Parkietu od 5 grudnia do 16 grudnia.

Kreacje reklam przygotowała agencja Banah Group, natomiast zakup mediów został przeprowadzony przez Effective Media.


Załączniki

Kampania wizerunkowa Banku Pocztowego w dniach 5 grudnia  - 16 grudnia 2011.

Reklama wizerunkowa - Milion Klientów

Milion Klientów Banku Pocztowego - Spot.mp4

rozmiar pliku: 1,2 MB

Plakat reklamowy, 5 grudnia -  16 grudnia 2011

Kampania wizerunkowa 2011 - grudzien

Kampania Wizerunkowa Milion Klientów

rozmiar pliku: 326,0 kB

Powiązane artykuły