zaslepkaNoBorder

r.

100 000 Klientów Nowego Konta Oszczędnościowego

W rok od wprowadzenia Nowego Konta Oszczędnościowego do oferty Banku Pocztowego z rachunku korzysta już przeszło 100 000 Klientów.

Nowe Konto Oszczędnościowe swoją premierę miało w październiku 2008 r. i od razu spotkało się z dużym zainteresowaniem Klientów. W ciągu roku Klienci zgromadzili na rachunku ponad 360 mln zł.

Nasz rachunek oszczędnościowy sprzedaje się głównie za pośrednictwem Urzędów Pocztowych. W ostatnim czasie otwieranych jest tam 250-300 Nowych Kont Oszczędnościowych dziennie - mówi Szymon Midera, Wiceprezes Banku Pocztowego.

Sprzedaż na Poczcie wspierana jest umieszczonymi na witrynach Urzędów Pocztowych plakatami, informującymi o 5% oprocentowaniu konta.

Szczególną popularnością Nowe Konto Oszczędnościowe cieszy się w miejscowościach do 50 tys. mieszkańców oraz w miastach powyżej 200 tys. mieszkańców. Ich mieszkańcy stanowią grupę docelową Banku Pocztowego.

Nowe Konto Oszczędnościowe, będące wygodnym połączeniem lokaty i konta, jest całkowicie bezpłatne. Nie ma również wymogów co do minimalnej kwoty oszczędności, dzięki czemu oprocentowanie na poziomie 5% w skali roku, jedno z atrakcyjniejszych na rynku, jest dostępne dla każdego. Dodatkowo Klient może trzy razy w miesiącu bezpłatnie wypłacić gotówkę, nie tracąc przy tym odsetek.

O atrakcyjności NKO świadczy również fakt, że dla blisko 62 tys. osób był to pierwszy produkt Banku Pocztowego, po który zdecydowali się sięgnąć i to on zachęcił ich do lepszego zapoznania się z ofertą Banku - dodaje Szymon Midera.


Kontakt dla mediów

Bartosz Trzciński

Rzecznik Prasowy

b.trzcinski@pocztowy.pl

Powiązane artykuły