zaslepkaNoBorder

r.

Nowe funkcjonalności w sklepie lokat on-line

Bank Pocztowy uzupełnił funkcjonalność profilu Klienta na stronie www.lokaty-online.pl o elementy najbardziej oczekiwane przez użytkowników.

Dzięki wprowadzonym zmianom, Klient po zalogowaniu do swojego profilu na stronie www.lokaty-online.pl może na bieżąco sprawdzać wysokość naliczonych odsetek na posiadanych lokatach. Ponadto, dodane zostały pola Saldo lokaty oraz Aktualny okres lokaty. Klient ma również wgląd w datę księgowania środków na lokatach.

W ramach profilu, Klient ma również możliwość aktywnego zarządzania swoimi lokatami - może na przykład zerwać lokatę on-line, bez konieczności wizyty na Poczcie lub w oddziale Banku.

Na blisko 15 tys. aktualnie aktywnych lokatach Klienci zdeponowali prawie 75 mln zł.

Sklep z lokatami on-line to najlepsza forma oszczędzania dla osób ceniących sobie czas i wysoki zysk bez ryzyka.  Do najpopularniejszych produktów w sklepie lokat należy Killer Lokata. Stopa oprocentowania wynosi 7 proc. w skali roku, a okres trwania lokaty to zaledwie 10 dni. Lokata jest odnawialna. Na Killer Lokacie można zdeponować od 2 do 20 tys. zł.  Ponadto w sklepie lokat on-line dostępne są atrakcyjnie oprocentowane lokaty od 1- do 24-miesięcznej oraz Nowe Konto Oszczędnościowe.

Aby założyć lokatę internetową w Banku Pocztowym wystarczy wypełnić prosty formularz i przelać pieniądze ze swojego konta na wskazany przez Bank Pocztowy rachunek. Po  zakończeniu okresu trwania lokaty, pieniądze automatycznie wrócą na konto właściciela wraz z odsetkami. Dlatego proces zakładania lokaty on-line nie wymaga podpisywania przez Klienta umowy z Bankiem. Potwierdzenie otwarcia lokaty, podpisane przez Bank bezpiecznym podpisem elektronicznym, zostaje przesłane na podany przez Klienta adres e-mail.


Kontakt dla mediów

Bartosz Trzciński

Rzecznik Prasowy

b.trzcinski@pocztowy.pl

Powiązane artykuły