r.
Raport roczny Banku Pocztowego S.A. za 2021 r.
Zarząd Banku Pocztowego S.A. przekazuje raport roczny Banku Pocztowego S.A. za 2021 r. Raport dostępny jest TUTAJ.
Kontakt dla mediów
Powiązane artykuły
Bank Pocztowy kontynuuje szkolenia w zakresie cyberbezpieczeństwa - specjaliści szkolą seniorów i młodzież
W dobie intensywnej cyfryzacji usług finansowych rośnie zagrożenie oszustwami online. Dlatego nie dziwi, że coraz więcej osób interesuje się szkoleniami z zakresu cyberbezpieczeństwa, a wyniki badań Banku Pocztowego pokazują, że taka edukacja jest dziś niezbędna. Ponad połowa osób po 40. roku życia miała już styczność z cyberoszustwem, a aż 53% respondentów zetknęło się z próbą wyłudzenia – m.in. „na dopłatę do paczki”, „na wnuczka”, „na pracownika banku” czy „na sprzedaż na popularnym portalu”. To wyniki badań przeprowadzonych przez Bank w ubiegłym roku. W odpowiedzi na te potrzeby Bank Pocztowy organizuje kolejne wydarzenia w ramach programu „Cyberdojrzali. Bądź mądrzejszy od oszusta” – zarówno stacjonarnie, jak i online. Najbliższe spotkania odbędą się w listopadzie w Bydgoszczy oraz w formule online.
Co piąty dorosły Polak (19%) w ciągu ostatnich 2 lat skorzystał z pożyczki lub kredytu gotówkowego – wynika z badań przeprowadzonych dla Banku Pocztowego
Blisko co piąty dorosły Polak w ostatnich dwóch latach sięgnął po pożyczkę lub kredyt gotówkowy – wynika z badania SW Research, zrealizowanego dla Banku Pocztowego. Najczęściej byli to mieszkańcy średnich miast, osoby w wieku 35–49 lat, zarabiające powyżej mediany krajowej, ale legitymujące się wykształceniem średnim zawodowym. Nieco częściej na dodatkowe finansowanie decydowały się także gospodarstwa domowe liczące co najmniej cztery osoby. W zdecydowanej większości (69%) decyzja badanych o zaciągnięciu zobowiązania była przemyślana i zaplanowana, a aż 70% respondentów podkreśla, że była również konieczna w ich sytuacji życiowej.
Szybsze podróże z Bankiem Pocztowym – Autopay w aplikacji Banku Pocztowego obejmuje autostradę A2 (Poznań–Konin)
Bank Pocztowy rozszerzył usługę automatycznych płatności za przejazdy autostradami aplikacji mobilnej Pocztowy dostępnej na telefony z systemem Android. Od teraz klienci Banku mogą korzystać z Autopay na wielkopolskim odcinku autostrady A2 (Poznań–Konin). Usługa działa w pełni automatycznie – wystarczy, że klient zarejestruje pojazd w aplikacji, wybierze konto bankowe jako metodę płatności, a system rozpozna tablice rejestracyjne przy wjeździe i zjeździe z autostrady. Opłata pobierze się bezpośrednio z rachunku, a fakturę można pobrać z poziomu aplikacji.