zaslepkaNoBorder

r.

300 000 Klientów z rachunkami osobistymi Banku Pocztowego

W ciągu roku liczba Klientów posiadających ROR Banku Pocztowego zwiększyła się o prawie 50 tys. Od początku stycznia Bank zniósł opłaty za prowadzenie kont dla Klientów indywidualnych.

Z początkiem stycznia Bank Pocztowy uprościł taryfę opłat i prowizji wprowadzając jedynie dwie wartości - 0 zł lub 4 zł za poszczególne operacje. Zmiany te wynikają z przyjętej przez Bank filozofii działania, która pozwoli dopasować ofertę do wyznaczonych grup docelowych.

Segmentacja Banku Pocztowego wyróżnia grupę osób nieubankowionych, która jeszcze nie korzysta z rachunków bankowych, kredytów i kart. Barierą dla nich w posiadaniu konta jest opłata za jego prowadzenie. Bank, wykorzystując swoją przewagę, jaką jest dostęp do wszystkich rachunków za pośrednictwem najszerszej w Polsce sieci placówek pocztowych oraz oddziałów Banku Pocztowego, chce dotrzeć do tych osób  oferując prostą i dostępną bankowość.

Podstawowe parametry Pocztowego Konta Standard oraz Nestor:

  • brak opłaty za prowadzenie rachunku,
  • bezpłatne przelewy za pośrednictwem bankowości internetowej (Pocztowy24) oraz telefonicznie przez automatyczny serwis infolinii,
  • bezpłatnie przelewy za pośrednictwem Poczty i placówek dla posiadaczy Pocztowego Konta Nestor,
  • bezpłatnego wypłacania gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą,
  • miesięczna opłata za kartę Visa Electron wydaną do rachunku wyniesie 4 zł.

Kontakt dla mediów

Bartosz Trzciński

Rzecznik Prasowy

b.trzcinski@pocztowy.pl

Powiązane artykuły