zaslepkaNoBorder

r.

Bank Pocztowy w „Ojcu Mateuszu” oraz w „Ranczo”

Bank Pocztowy rozpoczyna kampanię związaną z lokowaniem produktu. Ofertę Banku będzie można zobaczyć w cieszących się dużą popularnością polskich serialach.

– Oglądanie telewizji, a w szczególności seriali, takich jak „Ojciec Mateusz” i „Ranczo” jest jedną z ulubionych form spędzania czasu wolnego przez naszą grupę docelową – osoby starsze i mieszkańców małych miast. Zaangażowanie w product placement traktujemy zarówno jako szansę na pokazanie marki Banku Pocztowego, jak i realizację programu edukacji finansowej. Wykluczenie finansowe jest ważnym problemem społecznym. Dotyczy przede wszystkim mieszkańców małych miejscowości oraz osób starszych, a więc naszych istotnych grup docelowych. Dlatego edukacja finansowa jest naszą najważniejszą misją społeczną. Prowadzimy w tym zakresie różne działania: aktywnie współpracujemy z Uniwersytetami III Wieku, prowadzimy ogólnopolską kampanię pod hasłem „Skarpety na nogi! Pieniądze na konto!". Uznaliśmy, iż obecność w popularnych serialach jest również dobrym pomysłem na dotarcie do odbiorców z informacją, iż korzystanie z usług bankowych jest dostępne dla każdego – na każdej poczcie – mówi Marcin Szymkowiak, Dyrektor Departamentu Promocji Banku Pocztowego.

Obecność Banku Pocztowego w „Ojcu Mateuszu” jest kontynuacją współpracy, rozpoczętej w poprzednich sezonach.

– To już trzeci sezon „Ojca Mateusza”, w który się angażujemy. Cieszymy się, że w tym roku możemy być obecni także w serialu „Ranczo”, który może pochwalić się największą widownią wśród polskich seriali. Pierwszy odcinek bieżącej serii obejrzało 7,3 mln osób – dodaje Marcin Szymkowiak.

Elementy, które zostaną pokazane w serialach to m.in.: Pocztowe Konto NestorPocztowe Konto Standard, Pocztowa Karta Kredytowa oraz bankowość elektroniczna – Pocztowy24.

„Ojciec Mateusz” i „Ranczo” to dwa, niezwykle popularne seriale. Pokazują problemy codziennego życia w polskich małych miastach oraz na wsi. „Ranczo” jest oryginalnym, polskim formatem serialowym nadawanym od 2006 roku, natomiast „Ojciec Mateusz” powstał w 2008 roku na bazie włoskiej licencji.

W przypadku „Ojca Mateusza” Bank będzie obecny w odcinkach „Rocznica”, „Naciągacze” oraz „Przytułek”, które zostaną wyemitowane 15 i 22 marca oraz 24 maja. W  „Ranczo” emisja odcinków z bankowym placementem nastąpi 1 i 29 kwietnia oraz 6 i 13 maja. Oba seriale są emitowane w TVP 1.


Kontakt dla mediów

Bartosz Trzciński

Rzecznik Prasowy

b.trzcinski@pocztowy.pl

Powiązane artykuły