zaslepkaNoBorder

r.

Ponad 2 000 Stanowisk Finansowych Banku Pocztowego

Już w ponad 2 000 Urzędów Pocztowych na terenie całego kraju działają Stanowiska Finansowe, zapewniając Klientom wygodny i szybki dostęp do produktów Banku. 

W ramach wspólnego projektu Poczty Polskiej i Banku Pocztowego, w Urzędach Poczty powstają Stanowiska Finansowe z on-linowym dostępem do systemu bankowego. Do tej pory uruchomiono 2035 takich punktów. Do końca roku Bank planuje otworzyć ok. 2300 stanowisk.

Klienci mogą skorzystać z usług finansowych Banku Pocztowego we wszystkich Urzędach Pocztowych. Jednak podstawową zaletą Stanowisk Finansowych znajdujących się w urzędach jest możliwość dokonywania operacji w czasie rzeczywistym, dzięki czemu od ręki podpisuje się z Klientem umowę na takich samych zasadach, jak w oddziale Banku Pocztowego. Tak zorganizowana sieć sprzedaży umożliwia swobodne korzystanie z usług bankowych Klientom nawet w małych miejscowościach.

Projekt ten wiąże się również z przeszkoleniem pracowników Poczty Polskiej, którzy zajmują się obsługą Klientów na stanowiskach. Aktualna liczba certyfikowanych przez Bank pracowników Poczty wynosi 7 000

Klienci mają dostęp do usług Banku Pocztowego za pośrednictwem 57 placówek Banku, blisko 5000 Urzędów Poczty Polskiej, a także zdalnych kanałów obsługi - bankowości elektronicznej oraz infolinii.

Wyszukiwarka placówek Banku Pocztowego dostępna jest na stronie internetowej http://www.pocztowy.pl/


Kontakt dla mediów

Bartosz Trzciński

Rzecznik Prasowy

b.trzcinski@pocztowy.pl

Powiązane artykuły