r.
Bank Pocztowy partnerem strategicznym Kongresu Public Relations
22 kwietnia w Rzeszowie rozpoczął się VIII Kongres Public Relations, impreza uznawana za jedno z najważniejszych wydarzeń w branży PR w Polsce. Bank Pocztowy jest Partnerem strategicznym tegorocznego Kongresu.
Kongres jest okazją do spotkania i wymiany doświadczeń najlepszych polskich specjalistów PR - praktyków oraz przedstawicieli środowisk akademickich.
Zgodnie z przyjętą strategią w Banku Pocztowym duży nacisk kładziemy na prostą i zrozumiałą dla każdego komunikację. Obecnie mocno rozwijamy działalność Biura Komunikacji - stąd nasze zaangażowanie w tą imprezę. Kongres w Rzeszowie to doskonała okazja do wymiany doświadczeń i spotkania z ciekawymi ludźmi, którzy o Public Relations wiedzą naprawdę dużo - mówi Magdalena Ossowska, rzecznik prasowy Banku Pocztowego.
Podczas tegorocznego Kongresu odbędzie się wręczenie nagród "Mocni Wizerunkiem", przyznawanych firmom zaangażowanym społecznie. Zostanie przyznany również „Kaktus roku", dla osób zajmujących się komunikacją w sposób szczególnie nieudany i łamiący zasady dobrej praktyki.
VIII edycja Kongresu Public Relations potrwa od 22 do 24 kwietnia 2009 r. Będzie jej w tym roku towarzyszyć odbywający się równolegle IV Przegląd Filmów Korporacyjnych "MEDIAL 2009".