Nazwa pliku: Ekspresowe wdrożenie CRM w Banku Pocztowym.bin
Bank Pocztowy wdrożył system CRM w chmurze, wyznaczając nowy trend w bankowości elektronicznej. Dzięki temu wdrożeniu konsultanci banku mogą między innymi oddzwonić do klienta maksymalnie w ciągu kilku minut od złożenia przez niego formularza o kredyt, a także proponować zindywidualizowane oferty zróżnicowane pod kątem np. rodzaju kredytu, rachunku czy karty płatniczej. Nowy proces zarządzania danymi potencjalnych klientów pozwala także odpowiedzieć na bieżące potrzeby klienta i znaleźć optymalny produkt, kiedy np. zmienia się oferta Banku. Partnerem wspierającym wdrożenie systemu CRM firmy Microsoft było PwC.
Data publikacji: 02.06.2022
W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.