zaslepkaNoBorder

r.

Bank Pocztowy wśród Najlepszych Banków 2016

Najlepszy mały/średni bank komercyjny – w tej kategorii Bank Pocztowy zajął 3 miejsce w tegorocznej edycji konkursu, w którym nagrodzone zostały najlepsze banki w 2016 r. Ponadto w konkursie miesięcznika Gazeta Bankowa wyłoniono laureatów w kategoriach: Najlepszy duży bank komercyjny, Najlepszy duży bank spółdzielczy, Najlepszy mały/średni bank spółdzielczy.  

Dynamika, struktura portfela, efektywność – bardzo dobre wyniki osiągnięte w tych kategoriach w 2015 r. pozwoliły Bankowi Pocztowemu na osiągnięcie sukcesu w konkursie Najlepszy Bank 2016 r. Nagroda dla Banku Pocztowego za zajęcie 3 miejsca wśród małych/średnich banków komercyjnych (kapitały własne do 3,5 mld zł) wręczona została podczas uroczystej gali.

- Bank Pocztowy jest polskim, prostym, dostępnym bankiem, skoncentrowanym na klientach detalicznych przede wszystkim z mniejszych miejscowości. Dzięki współpracy z Pocztą Polską docieramy w każdy zakątek kraju. Najlepszym potwierdzeniem, że strategia Banku Pocztowego jest skuteczna jest fakt, że z naszych usług korzysta już ponad 1,5 mln klientów. Cieszymy się, że nasze osiągnięcia są dostrzegane i doceniane także w branży bankowej – powiedział Paweł Spławski, Wiceprezes Zarządu Banku Pocztowego.

Konkurs, w którym wyróżniony został Bank Pocztowy, organizowany był przez Gazetę Bankową już po raz XXIV. Partnerem merytorycznym konkursu była firma doradcza BDO. Konkurs powstał przy współpracy z niezależną kapitułą pod przewodnictwem prof. Adama Glapińskiego, prezesa zarządu Narodowego Banku Polskiego.


--------------------------

O Banku Pocztowym:

Bank Pocztowy powstał w 1990 r. Dynamiczny rozwój Banku rozpoczął się jednak w 2009 r., w wyniku udanej transformacji z banku jako instytucji rozliczeniowo-depozytowej, w bank skoncentrowany na obsłudze klientów detalicznych. Podstawą unikalnego modelu biznesowego Banku Pocztowego jest strategiczne partnerstwo z Pocztą Polską, pozwalające wykorzystać potencjał Grupy Poczty Polskiej, w tym wyłączny dostęp do sieci sprzedaży Poczty Polskiej (7,5 tys. placówek w tym ponad 4,6 tys. dystrybuujących produkty bankowo-ubezpieczeniowe) i jej klientów oraz prosta oferta produktowa dopasowana do ich potrzeb.

Kontakt dla mediów

Bartosz Trzciński

Rzecznik Prasowy

b.trzcinski@pocztowy.pl

Powiązane artykuły